לוח מודעות יינות חדשים פרסם מודעה חדשה

בכירי קבוצת טיב טעם חוגגים את קבלת הזיכיון של יקב מדבר

מאת ענת דאוס, דניאלה רייבנבך תקשורת | 06/03/2018

נווה מדבר:
בכירי קבוצת טיב טעם חוגגים את קבלת
הזיכיון הבלעדי של יקב מדבר
ומשיקים את יינות פסח – 2018

בכירי חברת ישרקו, מקבוצת טיב טעם, בראשותו של עדי כהן מנכ"ל הקבוצה, חגגו את קבלת הזיכיון הבלעדי לשיווק יינות יקב מדבר. האירוע נערך במסעדת קיוטו בהרצליה פיתוח, אליו הוזמנו מסעדנים, קמעונאים, בעלי ברים מרחבי הארץ ואספני/ חובבי יין.

האירוע כלל קוקטייל חגיגי וחשיפת היינות לחג הפסח, במסגרתו טעמו האורחים את מגוון היינות האדומים והלבנים, בניהם: דרומי לבן, שרדונה ללא עץ, שנין בלאן, דרומי אדום, קברנה סוביניון, פינו נואר ויונייה , שזכה ב 2016 במדליית זהב בתחרות דקנטר לונדון היוקרתית ועוד.

עדי כהן מנכ"ל קבוצת טיב טעם פתח את האירוע ואמר: "אנו גאים על זכייתנו בשיווק הבלעדי של יינות יקב מדבר האיכותיים. מהלך זה מהווה חלק מאסטרטגיית ישרקו, שעיקרה חיזוק קטגוריית יינות הבוטיק בחברה הסקוטית. כמו כן, המהלך מאפשר לחברה להציע מגוון רחב של מותגי יינות איכותיים ישראליים – כשרים, לצד מותגים של יינות בינלאומיים". לדבריו: "אנו נשווק מגוון של כ- 14 יינות אדומים ולבנים תוצרת יקב מדבר".

איציק וולף, מבעלי יקב מדבר אמר לאורחים: "יש משמעות רבה ליקב הממוקם בערד, אנו נמצאים באזור שתאורטית לא ניתן לגדל בו ענבים ולעשות יין. אנו בחרנו מתוך ידיעה שזו נישה למרות כל העצות שקיבלתי "שלא להעז להקים כרם בנגב". זה ידוע שמקום בלי מים אין ענבים, עד כמה וכמה, שהכרם ממוקם באזור גבוה של 800 מ"ר עם קרינה גבוה מאוד וחום יוצא דופן, ועל כן הגפן סובל. אז תדעו שהיכן, שהגפן סובל זה היין הכי טוב. הערך המוסף שלנו זו האפשרות לעשות עסק בנגב. אזור שצריך את יוזמות עסקיות חדשות. לדבריו: "הצלחתי לשכנע את עדי כהן ובכירי טיב טעם להבין זאת. אני ממליץ לבוא לחיות בנגב, לעבוד בנגב ולהפריח את הנגב כי זו ציונות אמיתית".

רגע לפני תום האירוע הסביר היינן של יקב מדבר שחר לנדמן כי עיקרי ההלכות ביהדות קובעים כל יין כשר לפסח טוב גם לארבע כוסות בליל הסדר, ובכלל זה גם יין לבן. ישנה לכאורה יש נטייה לחשוב שיש עדיפות ליין אדום, אך פסקו רבנים לאורך ההיסטוריה שאין ראוי ומשובח יותר משתיית יין לבן בחג הפסח.

בסוף האירוע הרימו כוס לחיים וברכו בחג פסח שמח וכשר!



מודעות אחרונות בנושא: