לוח מודעות יינות חדשים פרסם מודעה חדשה

יקב אמפורה משיק יינות חדשים לקראת השנה החדשה והחורף

מאת רותי מדלעי, יועצת תקשורת בכירה, One PR | 12/08/2018

מדרד 2015
הרכב: סירה | קברנה סובניון. מוצא הכרמים: צפון רמה"ג (כ-840 מטרים מעל פני הים), גליל עליון (כ-700 מטרים מעל פני הים)
תיאור: מד-רד 2015 מהווה את שער הכניסה לעולם היינות האדומים של יקב אמפורה. כבר בנגיעה הראשונה ניתן להבחין כי מדובר ביין בעל ארומות מתפרצות וחדות – פלפל שחור, מנטה, סיגליות ומגוון רחב של תבלינים חמים האופיניים לאיזור הגידול הצפוני ולשימוש הייחודי של היקב במגוון חביות. עם השהייה בכוס מתגלה עושר וניחוח פרי שחור, פטל ואוכמניות ורמז לליקריציה. בחיך תחושה רעננה ונעימה עוטפת את חלל הפה בנגיעות של טאנינים רכים ומובילה לסיומת חמצמצה ומאוזנת .

ברברה 2015
הרכב: ברברה. מוצא הכרמים: רמת הגולן כ-700 מטר מעל פני הים
בחירת היינן הוא יין שכל שנה מושק כביטוי של מצוינות בין אם של בלנד , זן או אפילו חבית יחידה שמציעה יחוד ושהיינן מוצא לנכון לתת לו ביטוי. הברברה מצוייה בצפון מערב איטליה, במחוזותינו היין הוא נדיר. יין אדום יבש ומורכב זה מגיע מכרמי היקב הגדלים בגולן . כבר בצבעו הוא נותן מופע מקומי עז. באף מתקבלת ארומה חזקה של פרי בשל, דובדבני אמרנה וחמוציות יחד עם פטל. ובאופן מפתיע רמז עדין למנגו. המעבר הוא ישיר לחיך ממשיך עם עפיצות רכה וחומציות טובה מאוד שנותנים ליין טקסטורה של משי. ליין טיבול עדין של קליה, טבק ושוקולד מריר ובעל סיומת ארוכה ומעט מפולפלת.

סמיון 2017
הרכב: סמיון. מוצא הכרמים: גליל עליון כ- 700 מטר מעל פני הים
תיאור: בסגנון בורדו, הסמיון לרוב ילווה את הסוביניון בלאן או ישמש ליין מתוק. יין לבן יבש זה מאופיין בפרחוניות וחמיצות גבוהה בגוף קל עד בינוני. באף מתקבלים רמז לחרציות או פרחים צהובים ומעט צוף. את אותה ארומה ניתן להמשיך לחוות בחיך יחד עם לימוניות ותפוח ירוק רעננים ומרירות של אגוזי מלך ותזכורת עדינה לדבש. בגלל איזור הגידול הגלילי ממנו היין מגיע המאופיין בגיר ניתן לחוש במינרליות פציחה. כל אלו הופכים את היין הזה לבעל מורכבות ,ואידיאלי ללווי מאכלי ים למיניהם.

קברנה פרנק 2013
מורכב מ 100% ענבי קברנה פרנק מכרמים בצפון רמת הגולן.
יין זה שייך לסדרת ריטון, בה נותנים ביטוי לזנים שונים מאזור בורדו. הקברנה פרנק ידוע כזן המתבל את זני בורדו האחרים, כגון הקברנה סוביניון והמרלו. יין זה איכותי ומורכב, מציג עשבוניות ופלפל ירוק, יחד עם מנטה וסיגליות. לגימה מגלה פירותיות, במיוחד פטל, אוכמניות ושזיפים בליווי טעמי קלייה ווניל. ליין סיומת ארוכה מלווה בטעמי שוקולד.



מודעות אחרונות בנושא: