לוח מודעות יינות חדשים פרסם מודעה חדשה

יקב בנימינה – סדרה חדשה ויינות חדשים לקראת חג הפסח

מאת רן בירון | 08/03/2018

מאת רן בירון

בערב חגיגי שנערך לפני מספר ימים ביקב בנימינה, הוצגו מיתוג חדש, סדרה חדשה ויינות חדשים מבציר 2017. מנכ"ל היקב בירך את הנוכחים והעביר את רשות הדיבור למנהלת השיווק החדשה, דנה אבני, אשר הציגה בפנינו את הקשר העמוק של יקב בנימינה להסטוריה של המקום, או כהגדרתה "ישראליות שורשית". אכן, סיור בחצר היקב ובמרכז המבקרים מקנה את התחושה של החיבור למקום בצורה מובהקת וזה חשוב לכולנו תמיד, ובמיוחד בימים אלו.

ערכים נוספים אותם חיברה דנה בצדק לישראליות השורשית, במילותיה שלה, "איכות, אורך רוח, ביחד ופשטות". כל אלו קיבלו חיזוק נוסף בדבריהם ובמעשיהם של היינן הראשי של היקב, יפתח פרץ, והיינן יונתן שוטס. יפתח חרת על דגלו ועל דגל היקב את המונח "יינות לא יקרים" והוכיח, כבר לפני מספר שנים, כי אפשר לייצר יינות נטולי פגמים, טעימים ונעימים לחך, גם ברמות מחיר שבין 20 ל 30 ש"ח לבקבוק. העליתי את הנושא בהרחבה בכתבתי באתר "סומלייה" לפני שלוש שנים (הלא יקרים של בנימינה) ולאחר המפגש השבוע, אני יכול לציין בבטחה כי יפתח פרץ נאמן לדרכו ויינותיו הנוכחיים אכן מוכיחים זאת.

להלן, מסמך שהוציא היקב לקראת המיתוג החדש, ככתבו וכלשונו:

לקראת חג הפסח ישיק יקב בנימינה שתי סדרות במיתוג חדש, ישראלי המשדר אורך רוח, שורשיות ואיכות. הסדרה החדשה – המושבה, וסדרת טבע המוכרת במיתוג החדש עם יינות חדשים. על המיתוג החדש חתומים מערך השיווק של היקב וסטודיו יותם בצלאל, על היינות חתומים יינני היקב: יפתח פרץ ויונתן שוטס.

סדרת המושבה, יקב בנימינה
לרגל שנת ה-70 למדינת ישראל ולציון 95 שנה למושבה בנימינה יצר יקב בנימינה את סדרת יינות המושבה. מתוך כבוד ואהבה למקום ומתוך אמונה שכל יין נושא בתוכו את טעם רגבי האדמה בה גדלה הגפן, את מגע יד האיכר המלטפת מביאה סדרת יינות המושבה את הטעמים והריחות של המושבה. את הגעגוע לפשטות , את ההרמוניה שבין האדם לטבע, בין אדם לחברו.

סדרת יינות המושבה היא סדרה זנית אשר מתחילה בטיפוח קפדני של כרמי היקב, ממשיכה בתהליך משמח של תסיסת הענבים במכלי היקב והתבגרותו במרתפי היין ומשם לבקבוק עדין ומתחשב.

ולבסוף, כשאנו פותחים בקבוק מסדרת יינות המושבה של יקב בנימינה, אנו יכולים, ולו לרגע, לחוות את המושבה הנעטפת כרמים אל מול כתף הכרמל.

בסדרת המושבה החדשה ניתן למצוא את היינות הבאים:

המושבה גוורצטרמינר 2017
המושבה גראנש 2017
המושבה מרלו 2017
המושבה קברנה סובניון 2017
המושבה שיראז 2017
המושבה שרדונה 2017

מחיר: 29 ₪,
מחיר במבצעי פסח: 25 ₪.

סדרת טבע – יקב בנימינה

כשייצרנו את סדרת TEVA ביקשנו ללכוד את הטבע בצורתו הפשוטה והנקייה. התוצאה היא יין זני המבטא את אופיו של הענב באופן קל, זמין ונעים. TEVA נועדה להנאות הקטנות והיומיומיות של החיים – בכל הזדמנות פשוט לפתוח בקבוק ולשתות כוסית.

בסדרת טבע במיתוג החדש ניתן למצוא את היינות הבאים:

טבע אמרלד ריזלינג 2017
טבע מוסקט 2017
טבע מרלו 2017
טבע קברנה סובניון 2017
טבע שיראז 2017

מחיר: 25 ₪,
מחיר במבצעי פסח: 19.90 ₪,



מודעות אחרונות בנושא: