לוח מודעות יינות חדשים פרסם מודעה חדשה

יקב נטופה – מצפה נטופה, די רחוק, אך בהחלט שווה ביקור

מאת רן בירון | 16/08/2018

אני מכיר את יקב נטופה כבר שנים רבות. המפגש שלי עם יינותיו היה מבוסס עד כה על הארועים שעורך היקב מידי פעם בתל אביב, לציבור רחב, אבל לאחרונה בקרתי ביקב, טעמתי מגוון רחב של יינותיו, עם שחר, הכורם והיינן נעים ההליכות, לרבות טעימת אורך של הלאטור נטופה האדום, לאחור עד בציר 2011 וגיליתי איכויות שלא הבחנתי בהן במפגשים רבי המשתתפים בתל אביב. לא אלאה את הקוראים בניתוח יינות הארכיון. להלן רק תאור קצר של אלו אשר נמצאים כעת על המדף. ו… כאמור בכותרת, מצפה נטופה, די רחוק, אך שווה ביקור. יינות כלבי.

לאטור נטופה לבן 2017
יין לבן יבש, עשוי מ 100% ענבי שנין בלאן, התיישן כעשרה חודשים בחביות עץ אלון צרפתי, מציג נוכחות מאד נעימה על החך, מגוון ניחוחות וטעמי פרי, מעט טאני ובעל סיומת ארוכה. מחירו 90 ש"ח.

לאטור נטופה רוזה 2017
יין רוזה יבש, עשוי מ 100% ענבי טמפרניו, נטול עץ, ברמת אלכוהול נמוכה יחסית, 12.6%, מציג ניחוחות של פרי הדר וטעמי פירות בעלי מתיקות מאופקת וחומציות בולטת מרעננת. מחירו 90 ש"ח.

דומיין נטופה אדום 2017
יין אדום יבש, מבוסס על ממסך של 50% סירה, 30% מובדר, ו 20% גרנאש, אשר התיישן כחצי שנה בחביות עץ אלון צרפתי, מציג נוכחות נעימה של גוף בינוני על החך, חומציות מרעננת מאופקת, ניחוחות תיבול קל וטעמים פירותיים. מחירו 60 ש"ח.

תל קאסר אדום 2016
ממסך אדום יבש המבוסס על 70% גרנאש ו 30% סירה, אשר התיישן 10 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי, מעלה ניחוחות נעימים של פטל בליווי תיבול מאופק, חומציות טובה ועפיצות מרוככת. מחירו 130 ש"ח.



מודעות אחרונות בנושא: