לוח מודעות כללי פרסם מודעה חדשה

יקב סגל במהלך ייחודי בנתב"ג – מיצג באורך כ-150 מטרים

מאת מוראל דבש, רן רהב תקשורת ויחסי ציבור | 22/03/2018

סגל היקב המוביל בישראל, עלה עם מיצג מרהיב וייחודי באורך כ-150 מטרים המורכב מ-6 מקטעים

המיצג הייחודי, באמצעות חברת הפרסום No, No, No, No, No, Yes, אשר הוצב באולם הנוסעים החוזרים בנתב"ג, כולל 6 מקטעים באורך של כ-25 מטרים כל אחד המשתלבים עם הדפס ומיתוג הקירות וביחד יוצרים היקף רציף בגודל של מעל 150 מטר

השלט הייחודי הוצב לתקופה של ארבעה חודשים וההשקעה הכספית בפרויקט נאמדת במעל לרבע מיליון ₪

ג'יל אסולין, מנכ"ל יקבי ברקן וסגל, אמר: "אנו גאים לעלות עם מיצג מיוחד במינו שטרם נראה כמותו בישראל. העיצוב כולו בהשראת הטבע הפראי והמהפנט. רצינו להכין הפתעה לנוסעים השבים שתקבל את פניהם עם חזרתם ארצה, שתזכיר להם כמה טוב לחזור לישראל ולשתות כוס יין ישראלי של סגל."

יקבי סגל במהלך ייחודי בנתב"ג: היקב המוביל בישראל, באמצעות חברת הפרסום No, No, No, No, No, Yes, עלה עם מיצג מרהיב וייחודי באורך של כ-150 מטרים המורכב מ-6 מקטעים.

המיצג הייחודי, אשר הוצב באולם הנוסעים החוזרים בנמל התעופה בן גוריון, כולל 6 מקטעים מוארים באורך של כ-25 מטרים המשתלבים עם הדפס ומיתוג הקירות וביחד יוצרים היקף רציף בגודל של מעל 150 מטר. השלט הוצב לתקופה של ארבעה חודשים וההשקעה הכספית בפרויקט נאמדת במעל לרבע מיליון ₪.

הקריאיטיב הפראי יצר למעשה מיצג מרהיב שטרם נעשה בארץ, הנותן תחושה של טבע ופראיות ממש בלב שדה התעופה, אשר אמור ליצור חשק אצל הנוסעים הנכנסים לישראל רצון להתחבר לטבע ולפתוח יין פראי של סגל.

מטרת המיצג להמחיש את העובדה שיקב סגל הוא יקב ישראלי, בעל מורשת ארוכת שנים והיסטוריה, המושתת על שורשיות וחיבור לטבע ולאדמה. על ערכים אלו בנויה שיטת העבודה וייצור היין של היקב.
החל מהשלב הראשוני של גידול הגפנים, שבו היקב נותן כבוד לטרואר ובעיקר לחומרי הגלם,ועד לשיטות הייצור של היין המבוססות על מינימום התערבות. שיטות עשייה אלו, הן שיטות עשייה מסורתיות וטבעיות המדגישות את טעמיו האמתיים של הענב ואת הקשת הארומטית שלו.

ג'יל אסולין, מנכ"ל יקבי ברקן וסגל, אמר: "אנו גאים לעלות עם מיצג מיוחד במינו שטרם נראה כמותו בישראל. העיצוב כולו בהשראת הטבע הפראי והמהפנט. רצינו להכין הפתעה לנוסעים השבים שתקבל את פניהם עם חזרתם ארצה, שתזכיר להם כמה טוב לחזור לישראל ולשתות כוס יין ישראלי של סגל."

גדעון עמיחי, מנכ"ל חברת הפרסום No, No, No, No, No, Yes : "שמחנו להרים את הכפפה יחד עם יקב סגל וליצור חוויה ייחודית אליה ייחשפו 100% מהנוסעים שיגיעו לישראל. עם חופשת פסח, פתיחת הקיץ ועונת התיירות, ומאות אלפי הנוסעים שיעברו בו הקיץ, נמל התעופה בן גוריון ממשיך להיות מוקד משיכה למפרסמים רבים שרוצים להיחשף לנוסעים הרבים."

"יקב סגל" הינו אחד היקבים הוותיקים בישראל. בעל מורשת ארוכת שנים והיסטוריה, המושתת על שורשיות וחיבור לטבע ולאדמה. על ערכים אלו בנויה שיטת העבודה וייצור היין של היקב עוד מימיו הראשונים של היקב.

המיצג הינו חלק מקמפיין פרסומי שיעלה לקראת פסח הקרוב ויכלול קמפיין טלוויזיה, מודעות בעיתונים השונים וקמפיין דיגיטל רחב.

לפרטים נוספים ניתן לפנות למוראל דבש מנהלת יח"צ יקב סגל במשרדי או אליי 24 שעות ביממה.



מודעות אחרונות בנושא: