לוח מודעות כללי פרסם מודעה חדשה

יין רוזה, מסודי, מיקב רמת חברון – HEVRON HEIGHTS WINERY

מאת נמסר ע"י חברת א.ג.ת.ד. אשר משווקת את יקב חברון | 20/05/2024

יקב רמת חברון
HEVRON HEIGHTS WINERY

יקב רמת חברון, הוקם ב 2001 ע"י קבוצת משקיעים צרפתיים, בלב אזור יהודה, בלב הרי חברון, בגובה של 1000 מטרים מעל פני הים, על טרואר הררי עם בריזה ואקלים ים תיכוני מצד מערב, וצחיחות מדברית מדרום וממזרח, מהנגב. לחבל ארץ זה, מסורת בת אלפי שנים של גידול כרמים, ענבים וזיתים. אזור זה שגשג ולקח חלק גדול ומשמעותי בתעשיית היין הקדומה בתקופה המקראית ובימי האימפריה הרומית. יקב רמת חברון גאה להמשיך ולכבד את השרשרת ההיסטורית המפוארת של ייצור יין בחבל ארץ כנעני קדום זה. לשמור ולשמר את החיבור והקשר התנכ"י היסטורי גאוגרפי.
עוד מימי התנ"כ, מוזכרת חברון כאזור עיקרי ומשמעותי לגידול גפן.
כאשר משה שלח את המרגלים לתור את הארץ, מהרי חברון הם חזרו אל העבריים עם אשכול הענבים הענק, הבשרני, הבשל.
בימי ממלכת דוד, גידול כרמי יין וייצור יין, היה אחד הענפים העיקריים באזור. פולחן היין באזור זה שגשג לאורך כמה אלפי שנים, גם לאחר חורבן בית המקדש השני, גם בימי האימפריה הרומית, והביזנטית. אך עם הכיבוש המוסלמי (מאות 7-14) האיסלאם גדע את פולחן ותעשיית היין העברית הקדומה, הוא ניפץ את כל הגיתות, עקר את הכרמים, וכל זני הענבים הבלאדים, זני המורשת שלנו נכחדו.
אך מאז מהפכת האיכות 1982, חזרו היהודים ונטעו כרמים עם זני הענבים האציליים האירופאים כדוגמת קברנה סוביניון, מרלו, סירה וכד',
ומאז 2011, נתגלו מחדש זני המורשת שלנו שנכחדו, כדוגמת מראווי, ביתוני, חמדני וג'אנדלי, שכן אזור זה, נתברך והתגלה כאחד מן המקומות בהן הגפן צומחת בר, שכן זהו מקומה הטבעי. ובהרי חברון נמצאו כרמים וגפנים הגדלות ללא מגע יד אדם.

תחת יקב רמת חברון, מספר יקבים וסדרות, כולן מאזור הרי חברון
יקב ירושלים JERUSALEM HILLS WINERY
יקב רמת חברון, HEVRON HEIGHS WINERY
סדרת רמת יהודה
סדרת יצחק רם

היקב מייצר כ 800,000 בק' בשנה, במרתפי היקב כ 700 חביות עץ אלון צרפתי ואמריקאי, ענבי היקב גדלים בנגוהות, פני קדם, אדרת, איבי הנחל ועוד. יקב רמת חברון מייצר יינות איכות בכשרויות גבוהות ומשווק אותם ליהודי כל התפוצות.

יקב רמת חברון מייחס חשיבות וכבוד רב להמשיך את המסורת העברית – יהודית רבת השנים של גידול ענבים וייצור יין בחבל ארץ קדוש ומבורך זה.

רוזה, מסודי, רמת חברון
רוזה, חצי יבש, מענבי קברנה סוביניון, הגדלים בהרי חברון. על אדמה עברית – כנענית קדומה, בעלת מסורת של אלפי שנים לגידול וייצור יין. 13.5% אלכוהול. רוזה סמוק, בעל צבע כהה ועמוק, מתיקות מורגשת, חומצה מאוזנת וגוף בינוני. היין שהה על קליפותיו זמן ממושך, וקיבל את צבעו העמוק והכהה מקליפות הענבים, לאחר קבלת הצבע הרצוי, היין נסחט, הופרד מהקליפות, והחל תהליך תסיסה קרה וארוכה כמקובל ביינות לבנים ורוזה. היין פירותי – פרחוני – מתובל.
פירותיות אדומה בשלה של תות, פטל ורימון, בשלים מתוקים, בשילוב הדריות של אשכולית אדומה.
פרחוניות ורודה – סגולה של תורמוס, רקפות והיביסקוס
תיבוליות עדינה אופיינית לקברנה של פלפל שחור, ווניל, אגוזיות ועץ רטוב.
מומלץ לשתות את היין צעיר וקר, בטווח של 2-3 שנים מזמן הבציר.
התאמה לאוכל: היין יתאים למגוון מנות עמוקות, לדוגמא, עוף עם צימוקים / שזיפים / פירות יבשים.
סלט עלים עם פרי העונה, ומגוון קינוחי שוקולד כדוגמת סופלה שוקולד, עוגת שוקולד עם פירות יער / דובדבנים, ופרלינים במילוי אלכוהולי.

מחיר: 84.90 ש"ח

קרדיט כתיבה מקצועית: ענת ברק, סומיליי'ה א.ג.ת.ד



מודעות אחרונות בנושא: