הודעה לעיתונות: ליאור לקסר מסיים את תפקידו ביקב כרמל

מאת מערכת האתר | 28/02/2018

ליאור לקסר היינן הראשי של יקבי כרמל מסיים את תפקידו לאחר 15 שנה.

גלעד הלוי, יו"ר הדירקטוריון של יקבי כרמל אמר היום: ״אנו מודים לליאור לקסר ומוקירים בהערכה את עבודתו לאורך כל השנים אשר הניבה לרבים מיינות היקב הכרה והערכה בארץ ובעולם."


יסיים את עבודתו בחודש מאי לאחר הליך חפיפה עם היינן הראשי החדש – עליו יוכרז בקרוב.

כיינן הראשי של יקבי כרמל, לקסר חתום על מהפכת האיכות של היקב בזכות יצירת סדרות ויינות איכות גבוהים, אשר זכו להכרה ולהישגים מרשימים בתחרויות שונות, וכן יינות שולחניים המספקים תמורה מצוינת לכסף. במשך שנותיו בתור היינן הראשי של יקבי כרמל וכחבר הנהלה, גידל לקסר דורות של ייננים, ותרם רבות לתעשיית היין הישראלית. לקסר יסיים את עבודתו בחודש מאי הקרוב לאחר הליך חפיפה  מוסדר עם היינן הראשי החדש – עליו יוכרז בקרוב.

ליאור לקסר אמר היום: "לאחר אתגרים רבים ומהפכת איכות שהובלתי ביקבי כרמל, ולמעלה משתיים עשרה שנים כיינן הראשי של היקב, אני יוצא לחפש אתגרים חדשים בעולם היין. אני מרשה לעצמי להסתכל לאחור בסיפוק ובגאווה על מהפכת האיכות ביינות כרמל אותה הובלתי, השיפור המתמיד באיכות הענבים והתמקצעות צוות הייננים.

אני רוצה להודות לגלעד הלוי, יו"ר הדירקטוריון של החברה, לעובדי היקב, לחברי בהנהלת היקב ובמיוחד לצוות הייננים שעבד איתי וסייע לצידי להגיע לאיכות בלתי מתפשרת של יינות אשר זיכו אותנו בעשרות תחרויות והישגים בארץ ובעולם".