חדשות היין במסעדות

מאת גלי וולוצקי | 01/12/2022

בריקס, בר היין החדש בכיכר גבעון בתל אביב, נפתח להרצה עם תפריט יינות ייחודי המתבסס על דומיינים  קטנים ויקבי בוטיק מרחבי העולם. על אוצרות היין אחראי אורי עוזיהו (מי שניהל בין השאר את בר 51) שמגיש מדי יום מבחר של כ-30 בקבוקים פתוחים לכוסות (אפשר גם חצאי כוסות) במחירים נוחים הנעים בין 25 ש״ח לכוס (למשל רולה מהז׳ורה) ועד ל-150 ש״ח לכוס ליינות גדולים. מי שבוחר בבקבוק יהנה ממבחר של כ- 100 בקבוקים.
לצד היין תפריט אוכל מהודק של נשנושים שבאים טוב כמו ברוסקטת תאנים וגבינת עזים, דג נא בברגמוט או טוסט גבינות ובצלים בפורט.
מבחינת משקאות שאינם יין, הלכו כאן על קונספט נועז – אין בתפריט משקאות קלים כלל וכלל, והמשקאות היחידים הנוספים על המדף הם תזקיקי ענבים ייחודיים כמו גראפה, ארמניאקים מבוגרים, פורטים מתיישנים, קוניאק ושרי.
פתוח בימים א-ה מ-17:00 עד 23:00 ובשישי מהבוקר ועד 16:00.
בריקס, כיכר גבעון, תל אביב.


דומיינים קטנים ויקבי בוטיק מהעולם בכיכר גבעון (צילום: נטע אבישר)

 

בר היין ג'נגו של השף שרון כהן מצטרף לנבחרת הברים ההולכת וגדלה המציעים אפריטיבו עם 20% הנחה על כל המשקאות והמנות בימים ב-ד בין השעות 17:30 עד 19:00.
ג׳נגו, בן יהודה 155, תל אביב

בבר היין הגפן ביפו יארחו בשבוע הבא (7.12) את היינן יעקב אוריה ומבטיחים פלייט עם יינותיו החדשים והמסקרנים.
הגפן – חצר יין מקומית, נועם 3, יפו


חדשות הצפון
כפר הנופש עין גב חונך חדר יין חדש לטובת המטיילים בצפון. המקום שמלווה מקצועית ע"י הסומלייה עמרי יצחק, פועל מדי יום משעות הצהריים ומגיש תפריט יינות המתבסס על תוצרת יקבי הגולן והגליל. מבחר היינות משתנה מדי חודש ומוגש לצד גבינות ממחלבות בוטיק. במקום ניתן יהיה לרכוש מלבד יין גם כוסות ואביזרי יין, ויתקיימו בו סדנאות והדרכות יין. חדר היין פועל כל ימות השבוע בין השעות 16:00 ל-22:00, ובימים שני, רביעי ושישי בשעה 17:00 מתקיימות בו סדנאות יין.


חדר היין החדש בכפר הנופש עין גב (צילום: איה בן עזרי)

השף יונתן רושפלד פותח במלון פנדה בצפון הגולן (נווה אטיב) מסעדה הנושאת את שמו רושפלד, תפריט היין מאד מצומצם ובו כרגע 6 יינות בלבד. המסעדה (הכשרה) תהיה פתוחה לקהל החל מיום א' הקרוב.


צילום מסך מאתר המסעדה roshfeldrest.co.il

 

חדשות היין במסעדות – 17.11.22

[ ספרו לנו מה חדש אצלכם במחלקת היין במסעדה/בר יין, לגלי gali.vo@gmail.com או אלינו info@sommelier.co.il  ]