שבוע בלי נאוה

מאת דיויד סילברמן | 22/11/2019

האהבה והתשוקה של נאוה לעולם יין התחילה עוד לפני שהכרנו בתערוכת סומלייה 2015. כבר קודם לכן היא הרבתה להשתתף בטעימות וערבי יין וביקרה ביקבים, אנשי יין רבים הכירו אותה עוד לפני שאני פגשתי בה לראשונה.

נתקלנו זה בזו פעמים אחדות כשצילמתי ערבי יין ואירועים שונים במהלך השנים. לכן שמחתי לפגוש אותה, ממש במקרה, כשיצאתי מהיכל התרבות בשעת ערב מוקדמת לשאוף אוויר צח, ביום הראשון של תערוכת סומלייה 2015 לאחר שכל היום צלמתי בתוך התערוכה, היא בדיוק חצתה את כיכר הבימה בדרכה הביתה לאחר יום עבודה. דברנו וקבענו שהיא תצטרף אלי ליום התערוכה השני. עברנו יחד בין הביתנים מיקב ליקב, היא פגשה חברים ותיקים והכירה חברים חדשים, טעמנו יינות ונהנינו יחדיו. כשעזבנו את היכל התרבות, זה היה ערב קר של ינואר, הנחתי עליה את הג'קט שלי וחיממנו זה את זו. מאז אותו ערב לא נפרדנו.

בשבוע האחרון, מאותו רגע שנודע על מותה הפתאומי של נאוה, קהילת היין התגלתה כמשפחה מלאת רגש ומסירות. מהרגע שליווינו אותה בדרכה האחרונה ונפרדנו ממנה מעל הקבר עם כוס יין ובמהלך השבעה כשהתאבלנו על לכתה של האישה המופלאה הזו, האהבה והתמיכה שקבלנו מחברים רבים מעולם היין נתנו לי כוחות לעבור את השבוע הקשה הזה.

אני גאה להיות חלק מקהילת היין הנפלאה הזו ושמח שאתם חלק מחיי. בשמי ובשם משפחתה וחבריה של נאוה אני מבקש להודות לכולכם על שהייתם לצידנו בשבוע האחרון.