לוח מודעות אירוע יין פרסם מודעה חדשה

אהבה בשניים גבינות ויין – ט"ו באב ביקב בזלת הגולן – שישי, 27 ביולי 2018

מאת יעל שביט, תקשורות | 08/07/2018

יקב בזלת הגולן מזמין לחגוג את ט"ו באב, טעימת יינות, פלטת גבינות (2 סוגי גבינה), צפייה בסרטון, הסבר על היינות, תהליך ייצור היין וחוויה המשלבת סיפור אהבה בין מתנת הטבע הייחודית לבין אנשי היקב.

בזלת הגולן, יקב הבוטיק הראשון ברמת הגולן, הוקם על ידי בעל הכרמים והיינן יואב לוי,
בשנת 1998 בקדמת צבי, בצפון רמת הגולן.

סוד קסמו של היין, טמון בשילוב של טיפוח שתילי גפנים מזנים איכותיים באדמת הבזלת הפורייה והעשירה. כמחווה למיקום הגיאוגרפי בו נטועים כרמי היין ולאדמה הפורייה נקרא היקב בזלת.

ליקב בזלת הגולן מאה דונם של כרמי יין, הנטועים בצפון רמת הגולן, בגובה 900 מטר מעל פני הים, אזור בו קיימים תנאי אקלים אידיאליים, המאפשרים מנות קור גבוהות, המטיבים עם כרמי היין ומביאים לבציר ענבים איכותיים.
הבציר העדין של ענבי היין, מתבצע באופן ידני תוך פיקוח מוקפד. לאחר התסיסה נשמר היין ללא סינון בחביות עץ אלון, להשבחת הטעם והארומה. את היין מייצרים תהליכי ייצור טבעיים וקפדניים. כאשר בתהליך נעשה שימוש בשיטות הכנת יין עתיקות, המשולבות עם טכנולוגיות חדשניות ומודרניות כשהמטרה הסופית היא לייצר יינות המאפיינים את היקב ואת אופי אדמת הבזלת בגולן.

שעות פתיחת מרכז המבקרים: יום שישי 27.7 – 9:00-15:00.

מחיר החבילה- 80 ₪ לזוג- הכוללת טעימות יין וגבינות. בתאום מראש.
בחנות היקב ניתן לרכוש מיינות היקב ושאר תוצרת הגולן.

כל יינות יקב "בזלת הגולן " הינם כשרים למהדרין לכל ימות השנה, כשרות המועצה האזורית גולן, הרב ישי סמואל, בד"צ חרדים, בד"צ איגוד רבנים, כשרות בינ"ל OK.

למידע ופרטים – 04-6965010, www.bazelet-hagolan.com

לפרטים נוספים – אפרת קנר – תקשורות – 04-6930530



מודעות אחרונות בנושא: