לוח מודעות אירוע יין פרסם מודעה חדשה

בכירי המסעדנים בישראל מבלים עם קריסטוף תומס מיקב ג'וזף דרוהין מצרפת

מאת ענת דאוס, דניאלה רייכנבך יחסי ציבור ותקשורת | 26/06/2022

בכירי המסעדנים בישראל מבלים
עם קריסטוף תומס מיקב ג'וזף דרוהין מצרפת

בכירי ישרקו, מקבוצת טיב טעם, בראשות יריב ארדון – מנכ"ל החברה, חגגו השבוע השקת יינות חדשים מיקב ג'וזף דרוהין מבורגון שבצרפת. את אירוע ההשקה כיבד בנוכחותו קריסטוף תומס מנהל הייצוא של היקב.

האירוע נערך במסעדת בית קנדינוף ת"א אליו הוזמנו, מסעדנים, שפים וסומלייה מהמסעדות המובילות והיוקרתיות בישראל. האירוע,: "לא רק שאבלי!" כלל הדרכה של מר תומס על יינות אזור בורוגון וארוחה ששילבה טעימות של מגוון היינות החדשים, הכוללים מגוון יינות אדומים ולבנים.

יריב ארדון מנכ"ל ישרקו פתח את האירוע ואמר: "אנו שמחים לארח את בכירי ענף המסעדנות ולהשיק את היינות המובילים בעולם. ישרקו מחזקת את קטגוריית יינות היוקרה האיכותיים בקטגוריית היין והאלכוהול (ה'סקוטית'), ומרחיבה את פעילותה בערוץ מסעדות היוקרה".

קריסטוף תומס אמר: "הצמיחה של קטגורית היינות הגבוהים במדינת ישראל מפתיעה! הצרכן הישראלי מודע יותר, מכיר ומבין טוב יותר את תחום היין בעשור האחרון ועל כן מתחיל להעדיף יינות איכותיים על פני יינות בסיסיים". לדבריו: "יינות יקב דרוהין משווקים כיום ל142 מדינות ברחבי העולם, עם מכירות של כ 300,000 קרטון בשנה, ומגוון של כ 135 סוגים שונים של יין".

עוד אמר קריסטוף לאורחים כי עלויות חומרי הגלם, האריזות והשינוע בעקבות שינויי האקלים והמלחמה באוקראינה לוהבציר הדל בשנה האחרונה לצד מגמת הצמיחה המואצת של צריכת היין בעקבות הקורנה בכל העולם צפוה להביא למחסור עולמי ביינות שאבלי לצד יינות נוספים בשנים הקרובות ותוביל ככל הנראה להתייקרויות נוספות

הגיעו לחגוג ולטעום: אמיר שגב – קבוצת שגב, איתמר לוזרוביץ – יפו תל אביב, יאיר יוספי- ברוט, עומר בן גל – ברוט, עומר גזש- 223, בר יין פליקס, בלבוי , גיא פריימן – 223, בר יין פליקס, בלבוי, יהונתן אור-חוף – וייס, טל ארגמן – פופ & פופ , ניני – מקום של בשר, רוניאל ערוסי – טריגר, טל כהן – טארו , גנאדי שקולניק – ג'נגו בר יין , דורון רובינפלד – שאטו שועל, מינטו לה – אואסיס ואורית גרינבוים לירון – יועצת בכירה למסעדות.

צילומים: אסף לוי



מודעות אחרונות בנושא: