לוח מודעות אירוע יין פרסם מודעה חדשה

הילכו שניים (יין ובירה) יחדיו בלתי אם נועדו (זה לזה)?

מאת רן בירון | 07/07/2021

הילכו שניים יחדיו בלתי אם נועדו? שאל הנביא עמוס, לפני כ 3000 שנה ומאז, הפך המשפט הזה לאבן בוחן לאין ספור הסכמים, שותפויות, הבנות, ובעיקר נכונות לשתף פעולה לשם השגת מטרה משותפת.

והפעם, אני משייך את התובנה האלמותית הזאת להסכם ההפצה והמכירות שבין יקבי כרמל ומבשלת הבירה אלכסנדר. ההסכם בין שתי החברות נחתם לפני מספר חודשים. השבוע, לאחר ששני הצדדים הבשכילו, תרתי משמע, להבין שהשיתוף נושא פרי, כנסו אותנו, אנשי יין, והציגו את נתוני הצלתת המיזם ואת ה"אני מאמין" שלהם לגבי הקרבה בין יין לבירה בהווה ובעתיד.

טעמנו בהנאה רבה את מגוון סוגי הבירה הנרקחים במבשלה. המרתק בכל הארוע, היה השיח סביב השולחן. דברנו על ניחוחות, טעמים, חומציות ומתיקות, איזון, גוף, נוכחות על החך, סיומת ועוד… המנחה והטועמים השתמשו ממש באותם מונחים שבהם אנחנו מתארים חוויות של טעימת יינות… מוזר? לא, זה בדיוק מה שמנסה להסביר אורי שגיא, טייס הקרב לשעבר, חובב הבירה שהגשים את חלומו ומייצר CRAFT BEAR, כלומר בירה של יצירת אמן, להבדיל ממרבית הבירות הסטנדרטיות המציפות את העולם.

אני חייב להודות, מבלי לפגוע בכבוד היין שעל שולחננו עם כל ארוחה, אני לוגם די הרבה בירות, במיוחד בימי הקיץ הארוכים במחוזותינו ונהנה תמיד מהרעננות שהם מקנים לנו. המפגש במבשלת אלכסנדר, פתח צוהר נוסף, נוכחנו שמעבר לרעננות, אפשר ורצוי להנות, בדומה להנאה מיין, מאלמנטים נוספים רבים שיש בבירה. אין לי ספק שחובבי יין מובהקים קבלו שיעור מאלף במפגש הזה. אני למדתי ונהניתי מאד. לחיים!!!



מודעות אחרונות בנושא: