לוח מודעות אירוע יין פרסם מודעה חדשה

חברת אקרמן משיקה את סדרות היין החדשות של יקב מאסי מאיטליה

מאת מאיה קרבט, יחסי ציבור, תקשורת ותוכן | 04/07/2023

חברת אקרמן משיקה את סדרות היין החדשות של יקב מאסי מאיטליה

יין הדגל- אמרונה "Costasera"
CAMPOFIORIN -הסדרה הגבוהה של היקב שכוללת 3 יינות שזוכים לאינטרפטציה מודרנית.
CLASSICO עם 4 יינות המבטאים את אזורי היין הקלאסיים של אזור וואלפוליצ'לה.
MODELLO – יינות יומיומיים המציגים את הטרואר הוונציאני.
TUPUNGATO – סדרת יינות המיוצרים בארגנטינה מבלנד איטלקי/ ארגנטינאי ברוח הייצור האיטלקית הקלאסית

יקב מאסי הוקם בשנת 1772 ע"י משפחת בוסקיאני ובמשך 250 שנה התפרסם בזכות איכות היין המעולה שלו. הכרמים נמצאים בחבל ואלפוליצ’לה -צפונית לוורונה. משפחת מאסי הביאה את ייצור היין לרמת אומנות בשיטת ה"אפסימנטו" הנהוגה מהתקופה הרומית. בשיטה זו מייבשים את הענבים על מחצלות עד לרמה הרצויה ואז ניגשים לעשיית היין. היקב נשאר בידיים משפחתיות עד היום ומנוהל באמצעות הדור השישי והשביעי של המשפחה. היקב חרט על דגלו שימוש בזנים מקומיים ושמירה על עקרונות הקיימות באמצעות שימוש בחומרים טבעיים, גידול ללא הדברה והשקיית הכרמים במי גשמים. הקפדה על חומרים ממוחזרים וזכוכית קלה באריזה.

הסדרות של יקב מאסי שהוצגו בהשקה (יין הדגל, האמרונה, מבציר 2018, האדומים האחרים מבציר 2021 הרוזה והלבנים מבציר 2022) :

Amarone della Valpolicella DOCG “Costasera”-יין הדגל של יקב מאסי
Costasera Amarone della Valpolicella Classico– יין הדגל של מאסי!
המומחיות של היקב באה לידי בסדרה זו, בה תהליך ייצור היין אורכן 4 שנים מתוכן 3 שנים שהיה בחביות.
ביטוי זה מאופיין בתהליך הייצור בו ענבי הקורבינה, רונדינלה והמולינרה נפרסים במהלך החורף על מחצלות ל- 4 חודשים ולאחר עובר היין לחביות ל-3 שנים. מדובר ביין בעל גוף מלא ויכולת התיישנות של עשרות שנים. בעל ארומה של פירות אפויים, שזיפים, דובדבנים, תאנים יבשות קפה, תבלינים מתוקים ובטעמי ריבת שזיפים, תאנים יבשות, קקאו, קפה טחון, אגוז מוסקט וקינמון.
זהו היין היקר בסדרה ומחירו: 330 ש"ח .

CAMPOFIORIN -הסדרה הגבוהה של יקב מאסי ובה 3 יינות:
Campofiorin Rosso del Veronese IGT – ממותגי היין האיטלקי הנחשבים בעולם. נעשה לראשונה בשנת 1964 ומהווה אינטרפרטציה מודרנית ליינות ה Amarone הקלאסיים. מיוצר מבלנד של ענבי קרובינה, רונדינלה ומולינרה שלאחר תהליך של חודשיים מקבלים טעם וארומה מרוכזים. יין העל גוף מלא ומרקם קטיפתי המאופיין בארומה של פירות יבשים, תבלינים מתוקים, טבק, קקאו וטעמים של דובדבנים ושזיפים שחורים, וניל, פולי קפה ירוקים, אגוז מוסקט, עלי טבק קלויים ועור ישן.

Masianco Pinot Grigio delle Venezie DOC – מיוצר מבלנד של פינו גריג‘יו וורדוצו. בעל חומציות ותחושת
אוף-דריי. יין רענן ופירותיי המאופיין בארומת פירות הדר, פרחים לבנים, דבש ובטעמי לימוניות עם אפרסק, משמש וחלת דבש.

– Rosa Dei Masi, Rosato Trevenezie IGT – עשוי מ 100%- רפוסקו. זן מקומי של אזור ונטו הידוע באופיו הפרותיי. זהו יין רוזה בעל חומציות נעימה ופיניש ארוך מורכב ואלגנטי. בעל ארומת פירות יער אדומים, אשכולית אדומה, קליפות לימון וטעמי דובדבן אדום, אוכמניות, תפוז דם, מינרליות עדינה וקליפות לימון.
טווח המחירים המומלץ לצרכן של שלושת היינות: 89-110 ש"ח לבקבוק.

MODELLO – סדרה המציגה את הטרואר הוונציאני ובה 2 יינות:
Trevenezie Rosso IGT – מיוצר מבלנד זנים של מרלו, רפוסקו, ורבוסו ורונז. לפני בקבוקם עובר היין התיישנות על השמרים למספר חודשים במטרה לשמר את אופי הפרי. בעל ארומה של פירות יער, שזיפים, פלפל לבן, אגוז מוסקט, תותים ובטעמים של פירות אדומים ושחורים כדובדבן, שזיף ותות יחד עם קינמון, קפה ירוק, ואגוז מוסקט.

Trevenezie Bianco IGT – מיוצר מבלנד של פינו גריג‘יו וגרגנגה ועובר תסיסה קרה במכליי נירוסטה. יין מעודן ואלגנטי בעל חומציות נעימה ומעט סוכר שארי. בעל ארומה של פרחים לבנים, פירות הדר, אפרסקים ובטעמים של פרחי קמומיל, עשבי תבלין, ליים וקליפת תפוז עם אפרסקים ואגסים לבנים. מקורה של סדרה זו בכרם שבאחוזת "סטרדה דל מליונה" הממוקמת מצפון לונציה ויתרונה בקרבתה לים האדריאטי. האזור חם בקיץ וקר בחורף והענבים שומרים על חומציות טובה. היין בסדרה ניכר במורכבותו ובטאנינים רכים.
מחיר מומלץ לצרכן של 2 הסדרות: 69 ₪.

CLASSICO – סדרת הטרואר וונטו הקלאסיים ובה 4 יינות:
Levaria Soave Classico DOC – מיוצר מבלנד של גרגנגה וטרביאנו די סואבה. אזור סואבה ידוע באדמותיו הוולקניות ובאקלים מתון. הענבים עוברים תסיסה קרה במיכלי נירוסטה עם התבגרות קצרה ושומרים על האופי הרענן. זהו יין בעל אופי ”ירוק“, חומציות טובה, מינרליות בולטת הנובעת מאדמות הבזלת ופיניש ארוך. בעל ארומה של אגסים ירוקים, פירות הדר, ניחוחות טרופיים עדינים וטעמים של חומציות מאוזנת עם מעט סוכר שארי, אגסים ותפוחים ירוקים, אננס בוסרי וליים.

Lunatio Lugana DOC – עשוי מ 100% ענבי טרביאנו מכרמים אורגניים באזור העתיק של לוגאנה. גם במקרה זה הענבים עוברים תסיסה קרה במיכלי נירוסטה עם התבגרות קצרה ושומרים על אופי הרענן. יין פירותי, נגיש. בעל ארומה של פירות טרופיים, פירות הדר יחד עם עשבי תבלין, דבשיות עדינה וטעמים של חומציות טובה, עשבים, אננס, ליצ‘י, אשכולית וליים יחד עם למון גראס.
Frescaripa Bardolino Classico DOC – מיוצר בשיטה הקלאסית מקורבינה, רונדינלה ומולינרה המגיעים מאזור ברדולינו. זהו יין אדום קל וקייצי תודות לאקלים באגם גארדה. בעל ארומה של דובדבנים, שזיפים, פלפל לבן ובטעמים של דומדמניות, דובדבנים, שזיפים ומעט רעננות אקליפטוס.

Bonacosta Valpolicella Classic DOC – מיוצר מבלנד קלאסי של קורבינה, רונדינלה ומולינרה המגיע מאזור וואלפוליצ‘לה. יין אלגנטי, בעל גוף בינוני. ארומה של צימוקים, תאנים, דובדבן ובטעמים של דובדבנים, תאנים, וניל ומעט מי ורדים.
טווח המחירים המומלץ לצרכן של 4 היינות: 79-89 ש"ח לבקבוק.

TUPUNGATO – סדרת היינות הארגנטינאיים – בלנד זנים של וונטו עם זנים מעמק אוקו, מנדוזה.
Passo Doble – מיוצר מבלנד של מלבק וקורבינה מאזור עמק אוקו, הזנים עוברים תהליך לריכוז הטעמים במהלך חודשי החורף ולאחר התסיסה היין מתיישן בחביות כשנה. זהו יין מודרני עם חשיבה של עולם ישן המאופיין בארומה של שזיף שחור, תאנים, עור, וניל, דובדבן שחור ופירות יער יחד עם שוקולד מריר ובטעמים של פירות יער שחורים, תאנים מיובשות, אגוז מוסקט, קקאו, טבק ווניל.
Passo Doble Bianco – מיוצר מבלנד לא רגיל של פינו גריג‘יו עם רבדי טעם של אזור וונטו וטורונטס (זן עתיק ארגנטינאי מקומי) מכרמים שבעמק אוקו. יין אלגנטי המאופיין בארומה של אגס, תפוחים ירוקים, אשכולית צהובה, עירית, דבש, אפרסק לבן וטעמים של מינרליות גבוהה יחד עם תחושת חומציות, ליים, אשכולית, מלחיות עדינה, חלת דבש, ומעט ירקרקות של עשבי תבלין.
טווח המחירים מומלץ לצרכן: 79-85 ש"ח לבקבוק.



מודעות אחרונות בנושא: