לוח מודעות אירוע יין פרסם מודעה חדשה

חדש במרכז המבקרים של יקב לה פורה בלאנש – שישי מול היער כל יום שישי

מאת אורלי סגל יחסי ציבור | 29/04/2021

חדש במרכז המבקרים של יקב לה פורה בלאנש – שישי מול היער
כל יום שישי (גם זה שלפני שבועות…)

יקב לה פורה בלאנש השיק לפני מספר חודשים את מרכז המבקרים החדש ואף הוא זכה לפופולאריות של המטיילים הישראלים וחובבי היין. מרכז המבקרים של יקב לה פורה בלאנש מזמין מטיילים ואוהבי היין, לביקור במרכז המבקרים החדש לחוויה ייחודית באווירה פסטורלית. וכעת משיק את – שישי מול היער.

חדש !!! שישי מול היער ביקב לה פורה בלאנש – מדי יום שישי תוכלו להנות מטעימות יין לצד גבינות ולחמים אל מול הנוף עוצר הנשימה של יער יתיר במחיר 70 ₪ לאדם.
ביקורי קבוצות ו/או ביקורים באמצע השבוע בתיאום מראש.

היקב הצעיר יחסית שבראשו עומד היינן ברונו דרמון זוכה לתשואות המבקרים ומדליות בטעימות ולפני כחודש אפילו פתח מרכז מבקרים חדש.
היקב הייחודי מוכר את יינותיו ישירות לקהל (דרך חנות און ליין או במרכז המבקרים) וכמובן למסעדות ומלונות אבל אינו מוכר לחנויות יין או משווקים על מנת לחסוך עמלת תיווך מיותרת בעיניהם לצרכני היין המקומיים. ליקב כרמים רבים המפורסם שבהם בשדה כלב.

קבוצות שמגיעות בתיאום מראש יכולות להזמין אופציות ביקור נוספות הכולל מעבר לטעימות היין ויכולות לכלול למשל טעימת יינות מורחבת, סיור ברצפת היצור וחדר החביות, ארוחות בוקר מפנקות, הזמנת טיול אזורי שמתחיל בטעימות יין ביקב אבל ממשיך בעקבות חקלאות, היסטוריה, אתרים היסטוריים, נופים, קטיף פירות, סוסים ועוד. כל סיור כזה יתומחר בנפרד ובהתאמה לבחירות ומספר המשתתפים.

כל יינות "לה פורה בלאנש" הינם כשרים בד”ץ בית יוסף, אונגאר (בד”ץ אמריקאי) ורבנות מהדרין הר חברון.

פרטי קשר לקהל הרחב – 058-661-9898 ,
בווייז: ״יקב לה פורה בלאנש״ מושב בית יתיר מצדות יהודה.
לינק לאתר היקב: https://lfbwinery.com/



מודעות אחרונות בנושא: