לוח מודעות אירוע יין פרסם מודעה חדשה

יין, מוסיקה ואווירה – אירועי חורף ביקבי מטה יהודה

מאת ליטל אוסטרובסקי, אורנה בן חיים יחסי ציבור ותקשורת | 14/12/2021

יין, מוסיקה ואווירה – אירועי חורף ביקבי מטה יהודה

סיורי יין, טעימות, הופעות מוסיקה חיה והשקות של יינות חדשים הם רק חלק מהחוויות המצפות למבקרים 17.12.2021-31.12.2021

לא בכדי שמם של היקבים של מטה יהודה הולך לפניהם. היקבים ידועים בזכות הכרמים המשובחים והיינות המצוינים המופקים מהם ובריכוז יוצא הדופן של עשרות יקבי בוטיק, שבכל אחד מהם גם מקופל סיפור חיים מרתק של בעליו. במהלך שלושה סופי שבוע בחודש דצמבר יפתחו היקבים במטה יהודה את דלתם ויזמינו את המבקרים לאירועים שישלבו את שלושת הדברים המהנים ביותר: יין, מוסיקה ואווירה.

החל מה-17 לדצמבר ועד סוף החודש יתקיימו מגוון רחב של אירועים ביקבים: טעימות יין, לצד הופעות של מוסיקה חיה ביקבים הדר, עגור, קדמא פאר ונבו. אירועי השקה של יינות חדשים וטעימות מיינות מיוחדים ביקבים קדמא, צובה ומשק יין הנס שטרנבך. המבקרים יוכלו למצוא גם סדנאות, סיורים וטעימות יין מודרכות, מפגשי ייננים וסיפורים מרתקים ביקב עדולם, יקב יהודה, יקב קטלב, יקב צובה ויקב נבו .

ב-24 בדצמבר יתקיים ביקב עמק האלה שוק חורף מקסים הכולל ירידי אומנים, שוק איכרים, עגלות קפה, פודטראק נודד, עמדות צילום, מעגלי שירה, סדנת טעימות יין ופעילויות נוספות מעניינות ומיוחדות.

בנוסף לאירועים יתקיימו ביקבים גם בארנצ'ים, ארוחות לצד היינות ומכירה של סלסלות פיקניק ביקבים עגור, מטלר, צובה, נבו, יהודה, ברבדו, משק היין הנס שטרנבך, כרם ברק, קדמא, קטלב, פאר, עדולם, ספרה, פלם, מוני, קסטל וצפרירים.

לצד כל הפעילויות יערכו גם שלושה סיורי יין, שיצאו בשלושת ימי השישי של אירועי דצמבר. את כל אחד מימי הסיור ילווה מדריך מקצועי מתחום היין שיחשוף את המבקרים לסיפורים המעניינים על האזור, היקבים ועל תעשיית היין בכלל. לכל אחד מהסיורים אופי שונה והוא יתרכז באזור אחר של המועצה האזורית מטה יהודה. ב-17 בדצמבר יתקיים סיור שייקח את המבקרים ליום בין היקבים קדמא, פאר וכרם ברק בהדרכת ברק יצחקי. ב-24 בדצמבר יתקיים סיור בהדרכתו של עידן בר אולפן ליקבים המשפחתיים הנהדרים באזור עמק האלה; יקב הדר, יקב צפרירים ויקב רוגלית וכדי לסגור את השנה הנוכחית עם חיוך, ב-31 בדצמבר יתרכז הסיור בהדרכת גיא הרן באזור ההר של מטה יהודה: יקב צובה, יקב יהודה ומזקקת הולנדר. הסיורים יתקיימו בהרשמה מראש ובעלות של 150 ₪ לאדם, מספר המקומות מוגבל.

ניב ויזל ראש מועצת מטה יהודה: "אנחנו שמחים להזמין אתכם ללב הירוק של ישראל ולאירועי החורף שלנו ביקבי מטה יהודה. הנופים, הכרמים, היינות, האנשים, הייננים והיינניות הם חלק מהותי ממה שהופך את מטה יהודה ללב פועם ולחבל היין המובחר של ישראל ולאזור הייחודי שהוא, המושך אליו בכל שנה מבקרים רבים. אני מזמין את כולם, את התושבים, התושבות ומבקרים מכל רחבי הארץ, לבוא ולהרים כוס יין משובח ביקבי מטה יהודה. לחיים!"

רשימת היקבים המשתתפים: יקב עמק האלה, משק יין הנס שטרנבך, יקב הדר, יקב יהודה, יקב נבו, יקב פאר, יקב עגור, יקב עדולם, יקב צובה, יקב קדמא, יקב קטלב, יקב ברבדו, יקב צפרירים, יקב שורק, יקב מטלר, יקב מוני, יקב צרעה, יקב סוסון ים, יקב ספרה, יקב רוגלית, יקב יפו, יקב גיזו, יקב צובה, יקב קסטל, יקב רזיאל, יקב קלו דה גת, יקב כרם ברק, יקב פלם, יקב קלע דוד.

17.12-31.12 ברחבי המועצה האזורית מטה יהודה
לפרטים נוספים והרשמה לסיורים: מחלקת התיירות מטה יהודה, בטלפון: 02-9958650
באתר: www.tour-yehuda.org.il ובעמוד הפייסבוק 'הלב הירוק תיירות מטה יהודה'



מודעות אחרונות בנושא: