לוח מודעות אירוע יין פרסם מודעה חדשה

יינות יקבי כרמל הוצגו באירוע "יינות ישראל" בבית הספר היוקרתי ליין סן פרנסיסקו

מאת יחסי ציבור יקבי כרמל | 02/04/2020

יינות יקבי כרמל הוצגו באירוע "יינות ישראל" בבית הספר היוקרתי ליין סן פרנסיסקו

יקבי כרמל, היקב הוותיק והמוביל בישראל, הוזמן להציג היקב ממיטב היינות הנבחרים של היקב במסגרת אירוע "יינות ישראל" שהתקיים ב-San Fransisco wine school , הנחשב לבית הספר הגדול ביותר ליין במדינה, ובסיוע מלא של IWPA Israeli wine producers association.
אתי אדרי, מנהלת הייצוא של יקבי כרמל, הציגה את סיפורו ההיסטורי והצלחותיו של היקב בסדנאות ייחודיות, תחת הכותרת Evolution & Diversity of Wines from Israel.
במהלך האירוע בניצוחו של דיוויד גלנסי, מייסד בית ספר ליין סן פרנסיסקו (מאסטר סומלייה) ובנוכחותו של סגן הקונסול האמריקאי בסן פרנסיסקו, מתן זמיר, נערכו טעימות של יינות יקבי כרמל: קברנה סוביניון, מוסקטו, מרלו ובלנד ים תיכוני מסדרת SELECTED וקברנה סובניון מהסדרה האזורית.
משתתפי הסדנאות- סומליירים מאגודת גילדסום, כתבים ובלוגרים מעולם היין האמריקאי, יועצי יין למסעדות, קנייני יין, התרשמו מהתמורה האיכותית ביחס למחיר היינות.

סדרת SELECTED, הסדרה הנמכרת ביותר בישראל המציעה יינות רעננים המעניקים תמורה גבוהה למחיר וחוויה של שתייה קלילה ומהנה במגוון הזדמוניות. יינות הסדרה הם יינות עסיסיים, בעלי אופי צערי, פירותי ורענן ומציעים מגוון סוגים וזנים: אדומים, לבנים, סמוקים ומוסקטו.
הסדרה האזורית הינה סדרה ייחודית של יינות משובחים המייצגים את מיטב אזורי הכרמים של ישראל. יינות הסדרה מופקים מזני ענבים קלאסיים הנבצרים בכרמים מצטיינים מאזורי היין השונים. היינות מטופלים במסירות, במקצוענות ובדייקנות, על מנת להביא לידי ביטוי את האיכות והאופי המיוחדים לזני הענבים ואזורי הגידול. הסדרה האזורית קברנה סוביניון 2016 הינו יין אדום יבש, שהופק מ-100% ענבי קברנה סוביניון מאזור הגליל העליון.

אודות יקבי כרמל
יקבי כרמל הוא היקב האהוב והמוביל בישראל מאז ועד היום, 138 שנים מבלי לפספס אף בציר אחד כל השנים. יקבי כרמל מטפחים כרמים במיטב אזורי היין בישראל, עם 108 משפחות כורמים, ועיקר פעילותם היא מתוך היקב המרכזי וההיסטורי בזיכרון יעקב. כמו כן, יקבי כרמל הנם הבעלים של יקב יתיר בתל ערד.
היקב הגדול והמוביל של המדינה, שממשיך להשתדרג ולעבור מהפך בעשורים האחרונים, מייצר כיום יינות בסדרות שונות, מיינות שולחנים מיינסטרים ועד ליינות סופר פרמיום, המייצגים את אזורי היין הטובים בישראל וזוכים להצלחות מקומיות ובינלאומיות רבות, ולפרסים ותעודות הוקרה בתחרויות בארץ ובעולם כולו.

אודות בית הספר ליין סן פרנסיסקו
בית הספר ליין בסן פרנסיסקו שואף לפתוח את עולם היין בפני תלמידי יין בכל מקום. מתן סיוע בכל הרמות במטרה לפרוץ לענף היין, לקדם את הקריירה שלהם, או פשוט להמשיך את תשוקותיהם. נוסד על ידי המאסטר סומלייה דייויד גלנסי, הינו בית הספר הגדול ביותר ליין במדינה המציע את הגישה היסודית ביותר ללימודי יין.

***לפרטים נוספים ניתן לפנות לענבל גלעדי במשרד 'שטרן אריאלי סער' 03-6122130, 050-4747201

צילומי היינות: איל קרן



מודעות אחרונות בנושא: