לוח מודעות אירוע יין פרסם מודעה חדשה

יריד "זמן יין" של עמותת זמן גליל מערבי

מאת יעל גלנטי | 03/04/2019

עמותת "זמן גליל מערבי" עורכת בפעם ה-7 ברציפות את יריד "זמן יין"
בהשתתפות 4 יקבי בוטיק גליליים ומזקקה ייחודית

יריד היין והאלכוהול יתקיים בשבת, ה-6.4.19
בין השעות 10:00-16:00 בחורשת אקליפטוסים, אל מול הכרמים,
במרכז המבקרים של יקב יפתחאל באלון הגליל (ליד צומת המוביל)

עמותת זמן גליל מערבי, המקדמת את התיירות והפנאי באזור הגליל המערבי, מזמינה את הקהל הרחב ליריד היין "זמן יין", המתקיים זו השנה ה-7 ברציפות, בהשתתפות 4 יקבי בוטיק גליליים ומזקקה ייחודית: יקב יפתחאל, יקב כישור, יקב אורגני לטם, יקב שטרן ומזקקת יוליוס.

ביריד היין והאלכוהול, שיתקיים בשבת, ה-6.4.19, בין השעות 10:00-16:00, ייהנו האורחים מיינות בוטיק גליליים ומגוון משקאות אלכוהוליים, דוכני אוכל (בתשלום), מוסיקה חיה במופע של קלאסיקות בעברית ובאנגלית לכל הגילאים ואווירה שמחה בחורשת אקליפטוסים, אל מול הכרמים, במרכז המבקרים של יקב יפתחאל באלון הגליל.

עלות הכניסה ליריד הינה 50 ₪ (הכניסה לילדים ללא תשלום) והכרטיס כולל קבלת כוס יין במתנה (שלוקחים הביתה בסוף היריד) וטעימות ללא הגבלה משלל היינות של ארבעת היקבים והמשקאות של המזקקה, ביניהם גם יינות שזכו במדליות בתחרויות יין שהתקיימו בארץ ובעולם. במקום יוצבו דוכני אוכל בתשלום: דוכן בשרי וטבעוני של בריוש סדנאות וקייטרינג ודוכן גבינות של מחלבת שירת רועים. כמו כן, ניתן יהיה לרכוש במקום יינות של היקבים ומשקאות חריפים של המזקקה, המשתתפים ביריד.
עמותת זמן גליל מערבי צמחה מהשטח והוקמה בקיץ 2011 על ידי התיירנים עצמם- ייננים, שפים, גבנים, מורי דרך ותיירני בוטיק קטנים במרחב, מתוך מטרה לקדם את התיירות בגליל המערבי, תוך שיתוף פעולה בין התיירנים והקשר הבלתי אמצעי בינם לבין המטיילים, למטרת קידום התיירות במרחב ולפיתוח כלכלי, על ידי יצירת רשת של משאבים לסיוע לפריחת עסקים קטנים. העמותה וחבריה מדגישים את הרב תרבותיות באזור, את הדתות השונות, את הנוף המגוון הנפרש בין הר מירון במזרח לים התיכון במערב. העושר ההיסטורי, תרבותי ודתי.

יריד "זמן יין" הינו חלק מחזון עמותת זמן גליל מערבי לקידום התיירות בגליל המערבי, בדגש קולינרי ותוצרת מקומית, על בסיס שיתוף פעולה מלא בין התיירנים העוסקים במלאכה מידי יום.

למידע נוסף: צביקה אופיר, יקב יפתחאל, אלון הגליל (ליד צומת המוביל): 052-2824644 / 04-6015533



מודעות אחרונות בנושא: