לוח מודעות אירוע יין פרסם מודעה חדשה

מרמת הגולן לשבוע האירוויזיון בתל אביב

מאת מרב להב, שלמור תקשורת | 12/05/2019

לכבוד שבוע האירוויזיון יקב רמת הגולן משיק את מפת היין של תל אביב – TLV WINE MAP – המזמין את קהל התיירים האירופי, חובבי היין, וכלל הקהל שיבלה בתל אביב בשבוע החגיגות הבינלאומי, להכיר את היין הישראלי האיכותי של היקב במספר מוקדים ואירועים מיוחדים ברחבי העיר :

Wine Event – באווירה הקסומה של יפו בשעות אחה"צ של יום שישי ה 17.5, חוגגים חאפלת יין משובחת בקפה ביסטרו רוז'ט, עם די ג'יי דאבטייזר אוכל טוב, ובר יין מפנק.
הכניסה חופשית, 12-16, מרזוק ועזר 2, כיכר השעון יפו.

WINE TO GO – לאכול לשתות ולשמוח ברחבי העיר עם שיר בלב וכוס יין ביד. בחנויות Wine and More יוצעו למכירה כוסות יין To go של יקב רמת הגולן ב10 ₪ בלבד, ובנוסף יהיה ניתן לרכוש במחיר מיוחד מארז קונספט פיקניק לחוויית יין מושלמת בכל מקום – יין קר דוגמת הר חרמון רוזה עם שקית קירור, כוסות לפיקניק ופותחן .

WINE & DINE – מפת היין של תל אביב מוליכה את תיירי ומבלי האירוויזיון למקומות החמים בסצנה הקולינרית התל אביבית ובהם ניתן ליהנות מתפריט יינות משגע של יקב רמת הגולן ואווירת האירוויזיון.

בנוסף יינות יקב רמת הגולן יוגשו בקבלת שבת קהילתית לתושבים ולתיירים של עריית תל אביב במרכז הקהילתי בית קמחי ובמרכז הקהילתי מגיד ( פרטים והרשמה באתר העירייה).

יקב רמת הגולן מברך על הגעתם של אלפי התיירים לישראל לכבוד תחרות האירוויזיון 2019 ומזמין את כולם להרים כוס יין ישראלי משובח לכבוד אירוע המוזיקה הגדול בעולם.

לינק למפת היין – https://www.golanwines.co.il/en/eurovision-map/

 



מודעות אחרונות בנושא: