לוח מודעות אירוע יין פרסם מודעה חדשה

עמותת זמן גליל מערבי ו-4 יקבי בוטיק בגליל המערבי חוגגים: יריד "זמן יין" השמיני

מאת עומר הרפז, אורנה בן חיים יחסי ציבור ותקשורת | 13/03/2022

עמותת זמן גליל מערבי ו-4 יקבי בוטיק בגליל המערבי חוגגים:
יריד "זמן יין" השמיני

עשרות יינות גליליים, כולל השקות של יינות חדשים,
פלטות גבינות בוטיק, 9 סוגי דבש ומנות הישר מן הטאבון,
מוזיקה חיה, תערוכה חדשה ואווירה שמחה

יקב משק אופיר, יקב שטרן, יקב כישור והחבר החדש בעמותה – יקב ג'וליה

26 במרץ, בחורשת אקליפטוסים מול הכרמים של יקב משק אופיר באלון הגליל

בחודש מרץ, בשיאה של הפריחה, כשאזור הגליל צבעוני ומרהיב, זה גם הזמן לחגוג שוב עם יריד "זמן יין" של עמותת זמן גליל מערבי. היריד חוזר זו השנה השמינית, עם חגיגת יין אזורית אמיתית, המציגה את העושר התרבותי, ההיסטורי והגיאוגרפי של האזור. המבקרים ביריד יקבלו כוס יין מתנה, אותה יוכלו למלא ללא הגבלה.

אל היקבים הוותיקים החברים בעמותה, יקב שטרן, יקב כישור ויקב משק אופיר, שמלווים את היריד משנתו הראשונה, יצטרף השנה לראשונה החבר החדש בעמותה, יקב ג'וליה – יקב בוטיק משפחתי מהכפר הנוצרי מעיליא. ענאן עראף, מהנדס כימיה בהכשרתו ודור שני למקימי היקב, מספר שאמנם הם חברים בעמותה רק זמן קצר, אבל כבר מרגישים כמו חלק ממשפחה, ונרגשים מאוד להשתתף לראשונה ביריד, שבו יציגו את כל יינות שלהם: שלושה יינות אדומים זניים – קברנה סוביניון, מרלו וסירה, לצד בלנד לבן ויין רוזה.

המבקרים יוכלו להיות גם מהראשונים לטעום יינות חדשים שיושקו ביריד. יקב שטרן ישיקו פינו גרי, סוביניון בלאן ורוזה "מעיין". כולם בציר 2021. יקב כישור ישיקו כישור לבן ורוזה, בציר 2021, וברי המזל שיגיעו מספיק מוקדם, אולי יזכו גם לטעום מכמות מוגבלת בטרום השקה של ריזלינג חצי יבש 2019. ויקב משק אופיר, המארחים, ישיקו רוזה 2021- בלנד מענבי סנג'ובזה ומרסלן, ויין קינוח בסגנון פורט מענבי פטיט סירה- בציר 2020.
מלבד היינות החדשים, יוצגו ביריד עוד שלל יינות מהיקבים השונים.

לצד היין, יחכו הפרטנרים האידאליים – הגבינות. חוות רום תציע פלטות גבינות בוטיק מגוונות, הישר מחוות העזים שלהם. אל היריד ינדוד גם הפוד טראק של "הסועד הנודד", שיציע תפריט מיוחד לו הם קוראים "טאבונפלצת" עם שלל מאפים חמים, הישר מן הטאבון. בנוסף יהיה ניתן לטעום ולרכוש מתשעת סוגי הדבש של משק אופיר.

על הצד האומנותי יהיו אחראים דליה ברקת וגילי רוזנברג במופע של קלאסיקות מכל הזמנים, מהארץ והעולם. וניתן יהיה לבקר גם בקומת הגלריה של "הבקתה", מרכז המבקרים של משק אופיר, שם תוצג תערוכת אומנות חדשה של האומנית תמרי בז'ה "קרונא"- עבודות בבטון וטכניקה מעורבת על קנבס.

יריד זמן יין ה-8. יום שבת | 26.3 | 11:00-16:00. בהרשמה מראש.
עלות כניסה ליריד: 60 ₪ למבוגר. 20 ₪ לילדים עד גיל 18 (ללא כוס/שתייה)

למידע נוסף והרשמה: עמותת זמן גליל מערבי: 072-3941110
https://www.westgalil.org.il/evt/wine-time-fest/



מודעות אחרונות בנושא: