לוח מודעות אירוע יין פרסם מודעה חדשה

ערב יין עם רוני כהן ארזי – יקב טרה נובה

מאת יעל שביט, תקשורות | 11/06/2023

ערב יין עם רוני כהן ארזי – הייננית הצעירה והמבטיחה של יקב טרה נובה
ערב חמישי 22.6.2023 בשעה 20:00

כחלק מסדרת אירוח יקבים
בחדר היין כפר הנופש עין גב על הכינרת

חדר היין החדש במתחם כפר הנופש עין גב, על הכינרת, מזמין את הקהל הרחב ל'סדרת אירוח יקבים', במסגרתה מתארחים יקבים מהמובילים בגולן ובגליל, לערב יין בהדרכת הסומלייה המקצועי של חדר היין- עומרי יצחק ויינן היקב המתארח.

האירוע כולל- מפגש מצומצם עם הייננים והיינניות, סיפורי היקבים, וכמובן טעימות מודרכות של יין, בליווי מטעמים, גבינות ממחלבות מובחרות, לחמי מחמצת, מטבלים ועוד.

ביום חמישי ה-22.6 בשעה 20:00, יארח חדר היין את- רוני כהן ארזי ייננית יקב
טרה נובה, הממוקם במושב כנף ברמת הגולן.

יקב טרה נובה (אדמה חדשה) הוקם בשנת 2006 על ידי מקימי המושב אילן אפרים, אילן מטלון ואדריאן ויינסיחר, ומייצר כ-10,000 בקבוקים בשנה. כרמי היקב ממוקמים למרגלות תל פארס, בגובה של 750 מטר מעל פני הים, ומתפרשים על פני שטח של כ-20 דונם. רוני כהן ארזי, הפכה את טרה נובה לאחד השמות המובילים בתחום היין בארץ, ונחשבת לייננית צעירה ומבטיחה בעולם היין הישראלי, בעלת תעוזה, מקצועיות ותשוקה אדירה, משלבת בין עבודה חקלאית מסורתית בכרמים, לבין חדשנות ומודרניות ביקב, ומבטאת ביינות את הטרואר הגולני.

חדר היין החדש בכפר הנופש עין גב, עוצב בקו מודרני, עם כבוד לעץ האלון המלא, ממנו מייצרים את חביות היין, במרכזו, שולחן אבירים, ארונות עץ בהם יינות מיקבים בגולן ובגליל, אותם אסף בקפידה הסומלייה עומרי יצחק. המקום פועל גם כ- 'בר יין', וניתן לרכוש יין ואביזרים. לצד חדר היין נפתחה מעדניית בוטיק.

תיירות עין גב מציעה- בנמל עין גב- מסעדת 'מפגש הדייגים' (כשר) ו'מסעדת הדגים' הוותיקה, חנות מכירה של דגים טריים, פודטראקים פלאפל המבורגר ועוד.
בכפר הנופש עין גב 174 יחידות נופש, מתוכן 59 וילות ים, הנושקות לחוף יפיפה.

עלות ערב יין: 175 ₪ למשתתף/ת -המחיר כולל יין וטאפסים למרכז שולחן לאורך כל הערב
מספר המקומות מוגבל

לפרטים והזמנות: תיירות עין גב- כפר הנופש עין גב – 04



מודעות אחרונות בנושא: