לוח מודעות כללי פרסם מודעה חדשה

ביקב רקנאטי מציינים את יום האשה הבינלאומי בחודש של פרגון לנשים שהן בעלות ומנהלות חנויות יין

מאת רותם צדקה, אורנה בן חיים יחסי ציבור ותקשורת | 08/03/2021

משתבחת

ביקב רקנאטי מציינים את יום האשה הבינלאומי
בחודש של פרגון לנשים שהן בעלות ומנהלות חנויות יין

"כשנותנים פוקוס על נשים בעולם היין, בדרך כלל מתמקדים בסומלייריות וביינניות. החלטנו הפעם לעצור ולהודות לנשים שנמצאות בתחנה האחרונה בתהליך – נשות עסקים שהן בעלים ומנהלות של חנויות יין ברחבי הארץ, כאלה שניצבות, חיות ונושמות יום יום את עולם הסחר של היין, שניצבות מול הלקוח הסופי ומבצעות את התיווך הכל כך חשוב של חוויית היין מול הלקוחות, ויש כמה וכמה כאלה" אומרת מירב קרן, סמנכ"לית המכירות של יקב רקנאטי.

החודש נפתח בהפקה חגיגית אליה הוזמנו הנשים, בהן הילה מזור מהחנות לה-בוטה בכפר סבא, סמדר אוחיון מהבית של פיסטוק בבית שמש, נורה נסירי ממשקאות שיבלי בנוף הגליל, חגית כץ מליקר מרקט בקריות ועוד. איתן היו הנשים שעובדות ביקב – ליאת משען, מנהלת השיווק והפיתוח העסקי, מעיין חי, מנהלת המחלקה החקלאית, לירן דוד, מנהלת התפעול והרכש ומירב קרן.

היום נפתח בארוחה וטעימות יין, לאחריו קיבלו ייעוץ סטיילינג ואיפור וצילומי תדמית אישיים, כל זאת במתחם CityZone ברמת החייל בתל אביב. היום הסתיים בהרצאתה של יאנה דרום, אשת עסקים ומעצבת תדמית, על בחירות חיוביות בחיים.

החודש כולו ילווה בקמפיין סושיאל, תחת התיוג #משתבחת, ובו פרסומים אודות נשים, נשיות ויין, סיפורן של נשים הפועלות בתחום, לצד צילומי התדמית והאווירה הייחודיים שצולמו בהפקה.

צילום: הדס לוי



מודעות אחרונות בנושא: