לוח מודעות כללי פרסם מודעה חדשה

בלו נאן – מותג היין הרשמי של אירוויזיון 2019

מאת עומר, אורנה בן חיים | 07/05/2019

לאחר שכבש בסערה את הקהל הישראלי והפך למותג היין המיובא הנמכר ביותר בארץ, כעת בלו נאן הוא גם מותג היין הרשמי של אירוויזיון 2019.
חברת שקד, המייבאת של יינות בלו נאן לישראל, חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם הפקת האירוויזיון, לפיו במהלך ימי האירוויזיון ובשבוע שלפניו, בלו נאן יהיה היין היחיד שיוגש בכפר האירוויזיון. כך יוכלו גם האמנים והמשלחות המשתתפות, וגם הקהל מהארץ ומרחבי העולם ליהנות ממגוון היינות של בלו נאן, שמתאימים במיוחד למזג האוויר הקיצי שצפוי במהלך ימי התחרות.
הסכם שיתוף הפעולה נחתם בתיאום ובמימון מותג בלו נאן העולמי, אשר נציגיו בירכו על היוזמה המוצלחת, המבטאת את ערכי המותג. "חברת בלו נאן העולמית רואה בפעילותנו בשוק המקומי תוצאות יוצאות דופן בקנה מידה בינלאומי. יינות בלו נאן כבשו את השוק הישראלי באופן חסר תקדים, והתגייסותם לשיתוף הפעולה עם האירוויזיון מעידה על האמון הרב שיש להם בפעילות השיווקית שאנו מבצעים בארץ ובשוק הישראלי בכלל, ועל רצונם להמשיך ולהעמיק את אחיזתם בו" אומר טל שקד, מנהל השיווק של חברת שקד לייבוא ולשיווק יינות.
אירוויזיון 2019 ישודר ב"כאן", תאגיד השידור הישראלי, בתאריכים: 14,16, ו-18 במאי. תחרות האירוויזיון תתקיים השנה בפעם ה-64 ולראשונה בתל אביב בהשתתפות 41 מדינות, תחת הסלוגן: ׳Dare To Dream’



מודעות אחרונות בנושא: