לוח מודעות יינות חדשים פרסם מודעה חדשה

בצירים חדשים לקראת החורף לירדן רום וירדן קצרין

מאת עדי פפירבלט, שלמור יחסי ציבור | 26/10/2018

מהדורה אחרונה ומרגשת של ירדן רום 2014 – שיתוף הפעולה עם הייננית האמריקאית המובילה זלמה לונג ובציר חדש ליין הדגל של היקב – ירדן קצרין בציר 2014

ירדן רום 2014 –

יין חגיגי זה הינו יצירה משותפת של זלמה לונג, ייננית מומחית בעלת שם עולמי וויקטור שונפלד, היינן הראשי של יקב רמת הגולן. זלמה לונג עבדה עם ויקטור והצוות של יקב רמת הגולן מאז שנת 2002 בפרויקט הבוחן כרמים ייחודיים, במטרה להשביח את איכות היין. ירדן רום מהווה המשך טבעי של מאמצים אלה והוא מעניק לזלמה ולוויקטור הזדמנות להמשיך את עבודתם יחדיו עד ליין המוגמר, המשקף את איכות שיתוף הפעולה ביניהם ואיכויותיה של רמת הגולן כאזור גידול יין. בציר 2014 מציין את יצירתו השישית של ירדן רום, אשר נוצר לראשונה מבציר 2006 והוא הבציר האחרון בשיתוף הפעולה.
ירדן רום 2014 מציג ארומות של פירות אדומים ושחורים, יחד עם ניחוחות של קליפת תפוז, שוקולד מריר, פרחים מיובשים, כוכב אניס, קקאו, עשן ואדמה. זהו יין ממסך עשיר ואלגנטי המציג גוף מלא וסיומת ארוכה. היין מוכן לשתייה כעת ובתנאים נאותים ימשיך להשתפר בבקבוק בשנים הקרובות ויישמר במצב מצוין גם לאחר למעלה מעשור משנת הבציר.
ירדן רום 2014 מורכב מ-48% קברנה סוביניון, 38% סירה ו-14% מרלו. הענבים נבצרו בכרמים הטובים ביותר שלנו הממוקמים ברמת הגולן. היין התיישן בחביות עץ אלון צרפתי במשך 18 חודשים ובוקבק ללא סינון.
להשיג בחנויות היין המובילות. כשר. מחיר – כ – 450 ₪

ירדן קצרין 2014 –

ירדן קצרין הראשון הופק מבציר 1990 וכמו אז- גם היום, מופק בבצירים יוצאים מן הכלל בלבד. זהו יין סופר פרימיום אשר מושק במהדורות מצומצמות בלבד והופך בין לילה לפריט לאספנים. יין דגל זה הינו גולת היצירה של היקב.
ירדן קצרין 2014 מציג מאפייני פרי מורכבים של פירות שחורים בשלים ושוקולד מריר, רמזים לקליפת תפוז, פרחים ועשבי תיבול טריים, כשברקע עץ אלון צרפתי עשיר. זהו יין ממסך בעל טעם עוצמתי, גוף מלא ואפילו שרירי, עם סיומת ארוכה במיוחד. למרות שניתן ליהנות מירדן קצרין 2014 עם שחרורו, היין ימשיך להשתפר בבקבוק בשנים הקרובות ובתנאים נאותים צפוי להישמר במצב מצוין כ-15 – 20 שנים מהבציר.
ירדן קצרין 2014 מורכב מ-84% קברנה סוביניון, 10% מרלו, 3% מלבק ו- 3% פטי ורדו. הענבים נבצרו מכרמים הממוקמים ברמת הגולן. היינות מהחלקות השונות יושנו בנפרד בחביות עץ אלון צרפתי חדשות למשך 18 חודשים; לאחר המיזוג הוחזר היין לאותן החביות למשך 6 חודשים נוספים, כך שזמן היישון הכולל בחביות הגיע ל- 24 חודשים.
להשיג בחנויות היין המובילות. כשר. מחיר כ – 450 ₪

לדברי יאיר שפירא, מנכ"ל יקב רמת הגולן: "יקב רמת הגולן משיק בצירים חדשים, של יינות סופר-פרימיום אהובים, המנגישים לקהל לקוחותינו את האיכות המיוחדת של הענבים, הגדלים בכרמי הגולן ובחלקם אף מנוהלים בניהול עצמי של מחלקת גידול היין שבאגף היין ביקב. היינות הללו, שנה אחר שנה, הפכו למובילי דרך ומשהו שראוי לצפות לו".

יקב רמת הגולן ממוקם בעיר קצרין אשר במרכז הגולן.



מודעות אחרונות בנושא: