לוח מודעות כללי פרסם מודעה חדשה

גאווה ישראלית – זכייה של יקבי כרמל ב- 10 מדליות

מאת מוסי עידה, שטרן אריאלי סער תקשורת | 14/06/2023

גאווה ישראלית – זכייה של יקבי כרמל ב- 10 מדליות, מתוכן מדליית זהב, בתחרות היוקרתית ביותר של עולם היין – DWWA (דיקנטר) שנערכה לאחרונה באנגליה

2020 Mediterranean Carmel הוא הזוכה הגדול של יקבי כרמל עם מדליית זהב וציון 95 נקודות

יקבי כרמל, היקב הגדול והמוביל בישראל, זכה בעשר מדליות, מתוכן מדליית זהב, ארבע מדליות כסף וחמש מדליות ארד בתחרות היין היוקרתית הבינלאומית דיקנטר, כשהזוכה הגדול הוא Carmel Mediterranean 2020 שקטף מדליית זהב וציון 95 נקודות.

תחרות ה-DWWA של המגזין הבריטי דיקנטר, שנערכה השנה בפעם ה-20, נחשבת לתחרות היין הגדולה, המהימנה והמשפיעה ביותר בעולם. במהלך התחרות שנערכה בחודש יוני, דגמו 170 שופטי יין ומומחים, טעימה עיוורת של עשרות אלפי יינות מעשרות מדינות בעולם. בסיום השיפוט ושכלול התוצאות נודע כי יקבי כרמל זכו בעשר מדליות מרשימות.

יפתח פרץ, היינן ראשי ביקבי כרמל: "אנו נרגשים וגאים להמשיך ולקבל הכרה עולמית ולזכות עם היינות שלנו בתחרות היין דיקנטר, שהיא מהגדולות והחשובות של עולם היין. אנו מאמינים שבדומה ליינות בלנד משובחים שבהם השלם גדול מסך חלקיו, כך גם היקב כשכל המחלקות השונות עובדות יחד בהרמוניה משותפת. זוהי הזדמנות נפלאה להודות לכל החלקים המרכיבים את יקבי כרמל, שכולם יחד במאמץ משותף תרמו להישגים פורצי הדרך שלנו גם השנה".

פירוט הזכיות של יקבי כרמל בתחרות היין DWWA:
Carmel Mediterranean 2020– מדליית זהב – 95 נקודות.
Limited edition 2020, יין הדגל – מדליית כסף- 92 נקודות
קברנה סוביניון 2020, סדרתSingle Vineyards , כרם יקינטון – מדליית כסף – 92 נקודות (טרם יצא למכירה)
פטיט סירה, 2019, סדרתSingle Vineyards concrete –מדליית כסף – 91 נקודות.
קברנה סוביניון פטי ורדו, 2020 סדרת Vineyards – מדליית כסף – 90 נקודות.
גוורצטרמינר, 2020, סדרתSingle Vineyards , כרם תל מחפי – מדליית ארד – 89 נקודות
מרלו, 2020, סדרתSingle Vineyards Volcano –מדליית ארד – 89 נקודות.
Mediterranean 4 vats 2021 – מדליית ארד – 89 נקודות.
שרדונה, 2021, סדרתSingle Vineyards – מדליית ארד – 87 נקודות.
קברנה סוביניון, 2020, סדרה אזורית – מדליית ארד – 87 נקודות.

אודות יקבי כרמל
יקבי כרמל הוא היקב האהוב והמוביל בישראל מאז ועד היום, כ- 140 שנים מבלי לפספס אף בציר אחד כל השנים. יקבי כרמל מטפחים כרמים במיטב אזורי היין בישראל, עם 108 משפחות כורמים, ועיקר פעילותם היא מתוך היקב המרכזי וההיסטורי בזיכרון יעקב.
היקב הגדול והמוביל של המדינה, שממשיך להשתדרג ולעבור מהפך בעשורים האחרונים, מייצר כיום יינות בסדרות שונות, במגוון איכויות ורמות מחיר, הזוכים בפרסים ותעודות הוקרה בתחרויות בארץ ובעולם כולו.



מודעות אחרונות בנושא: