לוח מודעות כללי פרסם מודעה חדשה

גם השנה, לרגל חודש המודעות לסרטן השד מצטרף יקב רקנאטי לתמיכה בנשים המתמודדות עם סרטן השד

מאת ליטל אוסטרובסקי, אורנה בן חיים יחסי ציבור ותקשורת | 27/09/2023

#גמאני_מרימה_כוס_לַחַיִּים

גם השנה, לרגל חודש המודעות לסרטן השד מצטרף יקב רקנאטי לתמיכה בנשים המתמודדות עם סרטן השד ולהעלאת המודעות לאבחון מוקדם

במהלך החודש יימכרו היינות הוורודים של היקב – רוזה וגרי דה מרסלאן
כשהם עטופים בחבק ורוד
ו-25% מהרווחים על מכירתם יעברו לעמותת גמאני –
העמותה הישראלית לסרטנים נשיים,
המלווה בהתנדבות נשים המתמודדות עם המחלה.

זו השנה החמישית של שיתוף פעולה ותמיכה בפרויקטים
שונים של העמותה

לרגל חודש המודעות לסרטן השד, המתקיים בכל שנה בחודש אוקטובר, גם השנה נרתם יקב רקנאטי לתמוך בהעלאת המודעות לגילוי מוקדם ולתמיכה בנשים המתמודדות עם המחלה, ולסייע לעמותת גמאני – העמותה הישראלית לסרטנים נשיים, אשר מלווה יום יום, ובהתנדבות מלאה, נשים חולות ומחלימות.

במהלך חודש אוקטובר יימכרו היינות הוורודים של יקב רקנאטי – רוזה וגרי דה מרסלאן, כשהם עטופים בחבק מיוחד עם ההאשטאג #גמאני_מרימה_כוס_ לַחַיִּים. 25 אחוזים מהרווחים על מכירת בקבוקים אלה יעברו לטובת פעילות עמותת גמאני, אשר מעניקה תמיכה נפשית ורגשית, יוזמת פעילויות ואירועים לנשים חולות בסרטן השד ופועלת להעלאת המודעות לגילוי מוקדם.

ליאת משען, מנהלת השיווק של יקב רקנאטי: "מידי שנה אנו מתרגשים מחדש להיות שותפים לפעילותה המרגשת של עמותת "גמאני". החיבור איתם מאוד מיוחד עבורנו, כי פעילותם מסמלת תפיסת עולם של אופטימיות, חשיבה חיובית ואמונה בחיים. לכן, מעבר לתרומה כספית ותמיכה בעשייה המבורכת של העמותה, היקב ואנשיו מרגישים חלק ממסר של העצמה ורכות בו זמנית".

שרית צאיג ויפית אלפרסון אלמליח מנהלות גמאני – העמותה הישראלית לסרטנים נשיים: "שיתופיות, תמיכה, חברות וקהילה מחבקת אלו אבני הדרך שמחזקות אותנו בדרכנו הפתלתלה. אנו מודות על הצעידה המשותפת ביחד עם יקב רקנאטי. החיבוק והשותפות הופכים את דרכנו לקלה יותר, מודות גם השנה על החשיבות בהעלאת המודעות, שנמשיך לצעוד ביחד באופטימיות ונרים כוס לחיים"



מודעות אחרונות בנושא: