לוח מודעות כללי פרסם מודעה חדשה

היקבים טוליפ ומאיה, מציגים יינות לבנים ואדומים לקראת חגי תשרי

מאת בטי כנען, פאבליקה יחסי ציבור | 28/08/2019

טוליפ אספרו לבן 2018

הרכב זנים: קולומבארד, מכרם בנימינה. ויוניה ושרדונה מכרם מטע בהרי יהודה. הענבים נבצרו בבציר ידני ומוינו בצורה קפדנית וסלקטיבית בכניסה ליקב. הויוניה תסס תסיסה ספונטנית בחביות עץ אלון 225 ליטר, במשך 3 חודשים. ועבר תסיסה מלולקטית חלקית. השרדונה והקולומבר הותססו בנפרד במיכלי נירוסטה. אלכוהול 12%

היין מציג ניחוחות של פירות לבנים, אשכולית ואפרסק לבן וטעמים של עשבי תיבול, ליים ואפרסק לבן. הסיומת פריכה וארוכה.

סדרת אספרו: משמעות המילה אספרו היא תקווה בשבת האספרנטו. סדרת אספרו נולדה מתוך אהבה וחיבור לכפר תקווה, ביתו של יקב טוליפ. ההשראה שאנחנו מקבלים מהאנשים שמתגוררים בכפר מתבטאת בבלנדים החופשיים והמקוריים שיצרנו. יינות אספרו הם המחווה הקטנה שלנו לאנשים ולכפר.

מחיר: 90 ₪

טוליפ פרנק מרלו ריזרב 2017

הענבים נבצרו בבציר לילי, ידני וסלקטיבי – כל זן בנפרד, בעת הבשלתו האופטימלית.
התירוש עבר השריה קרה למשך שבעה ימים ולאחר מכן הותסס בטמפרטורה של 23-26 מעלות, למיצוי הארומות האופייניות לזנים אלו ולביטוי מירבי של אזור הגידול. הזנים התיישנו בנפרד 6 חודשים, עורבבו והתיישנו יחד במשך 8 חודשים נוספים, בחביות עץ אלון צרפתי לצורך התבגרותו העדינה והשבחתו של היין. לפני הבקבוק עבר היין סינון גס בלבד לשימור טעמיו היחודיים .
אחוז אלכוהול : 13%
מבוסס על קברנה פרנק ומרלו מכרם מטע בהרי יהודה, אדמת טרה רוסה על גיר בגובה 700 מטר. היין מציג ניחוחות פטל, פלפל ירוק, ופרי אדום וטעמי פירות אדומים ושחורים, עשבי תיבול. סיומת – ארוכה ומתובלת.

מחיר: 129 ₪

סדרת ריזרב מורכבת מיינות פרימיום מזנים קלאסיים המגיעים ממיטב הכרמים בישראל. היינות מתיישנים 14-20 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי ותקופה נוספת בבקבוק. סדרת רזרב של יקב טוליפ זכתה בציונים מכובדים וניקוד גבוה ממבקרי יין בינלאומיים. היא מעניקה חוויות שתייה איכותית ומרגשת.

מארה ווייט MARE WHITE 2018

לאחר בציר ידני בשעות הבוקר הענבים מגיעים ליקב במכלי פלסטיק של 300 ק"ג ממוינים ידנית מופרדים מהשזרות ומרוסקים, לאחר הריסוק הענבים מקוררים ומועברים לסחיטה ולשיקוע של כ 48 שעות. לאחר השיקוע מופרד המיץ הנקי מהמשקעים ונכנס לתהליך של תסיסה קרה של כ 40 יום אחר כך מופרד היין מהמשקעים הכבדים וממשיך להתיישן בנירוסטה עם חלק מהמשקעים לתקופה של כ 5 חודשים נוספים. לכל אורך תהליך היצור, הענבים והיין קיבלו השגחה צמודה וקפדנית על מנת למצות ולהביא את מלוא אופים של זנים אלו, השילוב יוצא הדופן ביניהם והתבטאות אזור הגידול הים תיכוני.
יין זה הינו שילוב ייחודי בין ענבי מרסן מהגלבוע וענבי פרנץ' קולומבר מגפנים בוגרות באזור בנימינה.
ליין ארומות פירותיות ורעננות גוף קל עד בינוני וסיומת חמצמצה מרירה ונעימה.
היין ילווה מאכלי ים ומאכלים קלים בצורה נפלאה.
אלכוהול 12.5%
ייננים פרופסור יאניס פארסקאבופולוס, דוד בר-אילן
כרמיםפרופסור קוסטאס בקסיאטאס

מחיר: 79 ₪

MARE NOSTRUM מארה נוסטרום 2016

קליטת הענבים: לאחר בציר ידני בשעות הבוקר הענבים מגיעים ליקב במכלי פלסטיק של 300 ק"ג, ממוינים ידנית, מופרדים מהשזרות ומרוסקים. לאחר הריסוק הוכנס התירוש של כל זן בנפרד לתסיסה של כ שלושה שבועות בטמפרטורה מבוקרת, הקריניאן הותסס בתסיסה ספונטנית.
היין התיישן כ 12 חודשים בחביות עץ אלון צרפתיות בנפח 225 ליטר.
לכל אורך תהליך היצור, הענבים והיין קיבלו השגחה צמודה וקפדנית על מנת למצות ולהביא את מלוא אופיים של זנים אלו, השילוב יוצא הדופן ביניהם והתבטאות אזור הגידול הים תיכוני.
כרמים.
היין מבוסס על ענבי קריניאן מכרם עין תות בזכרון יעקב, סירה מכרם כפר יובל ודוריף מכרםכרמי יוסף., אשר הותסו בנפרד, עורבבו והתיישנו יחד. היין מציג ניחוחות פרי אדום ושחור בשל ומעושן בעל גוף מלא וסיומת ארוכה ונעימה.היין ילווה ארוחות ארץ ישראליות ים תיכוניות דגים ובשרים.
אלכוהול 14.5%
ייננים פרופסור יאניס פארסקאבופולוס דוד בר-אילן
כרמים פרופסור קוסטאס בקסיאטאס

מחיר: 135 ₪



מודעות אחרונות בנושא: