לוח מודעות יינות חדשים פרסם מודעה חדשה

המהדורה ה-16 של ויתקין קברנה פרנק- יין מרתק בעל גוף מלא, עשיר, מורכב ואלגנטי.

מאת יקב ויתקין | 25/08/2020

ויתקין קברנה פרנק 2017

זוהי המהדורה ה-16 של ויתקין קברנה פרנק- יין מרתק בעל גוף מלא, עשיר, מורכב ואלגנטי.

הרכב זני:
90% קברנה פרנק ו 10% פטיט ורדו.

הכרם:
היין נעשה כולו מכרם יחיד במורדות המזרחיים של רכס הרי מירון בגליל העליון מרום של 700 מטר מעל פני הים. הגובה הרב והאדמה הסלעית והמנוקזת והטיפול הקפדני לאורך השנה הביאו ליבולים נמוך ואיכותי. הענבים נבצרו בבציר ידני לארגזים קטנים בשעות הבוקר המוקדמות והגיעו ליקב למערכת קבלת הבציר.

ביקב:
היין תסס ושהה במגע עם הקליפות במשך שלושה שבועות ולאחר מכן עבר להתבגרות בחביות עץ אלון צרפתי קטנות כ 40% מהן חדשות, למשך 16 וחצי חודשים שבסופם נבנה הבלנד והיין מולא בקבוקים ללא כל תהליכי ייצוב ולאחר סינון גס בלבד.

רשמי טעימה:
בציר 2017 מתגלה כבציר מצוין, מתאפיין ביינות מרשימים ואלגנטיים המוכנים לשתייה יחסית מוקדם. בזכות ההיכרות שלנו עם הכרמים והניסיון שנצבר ביקב ויתקין, קברנה פרנק מפגין בעקביות מבנה מהודק ואלגנטי לצד עוצמה עומק ומורכבות. הוא בעל מאפיינים של פרי אדום ושחור, עשבי תיבול, גרפית וטבק בעל עומק ואורך מרשים. מנסיוננו, ויתקין קברנה פרנק הוא בעל פוטנציאל נפלא ליישון, לכן אנו ממליצים "לשכוח" מספר בקבוקים עמוק במקרר היין לפחות ל8-12 שנים לאחר הבציר.

התאמה לאוכל:
כמו קודמיו ייטיב ללוות מנות בשר קלאסיות כמו אנטריקוט על מחבת ברזל, רוסטביף ומנות פסטה על בסיס שמן זית וכן גבינות קשות עזות טעם. על מנת לשמור על עושר הטעמים שבו, לא עבר היין כל תהליכי סינון והצללה מלבד סינון גס לפני המילוי. מסיבה זאת יכולים להיווצר במשך הזמן משקעים טבעיים שאינם פוגעים באיכותו. כאמור, בתנאי אכסון נאותים,

טמפרטורת הגשה מומלצת: °18-°16
אלכ. בנפח: 13.5%
קלוריות:74.5 קק"ל ל- 100גרם
מחיר מומלץ לצרכן 125 ₪



מודעות אחרונות בנושא: