לוח מודעות יינות חדשים פרסם מודעה חדשה

הסקוטית מבית ישרקו, משיקה 2 משקאות גראפה אלכסנדר מיקב בוטגה איטליה – גראפה קברנה וגראפה ביאנקה

מאת ענת דאוס, דניאלה רייכנבך יחסי ציבור ותקשורת | 09/11/2021

הסקוטית מבית ישרקו מרחיבה את קטגוריית הברנדי

משיקה: 2 משקאות גראפה אלכסנדר מיקב בוטגה איטליה – גראפה קברנה וגראפה ביאנקה

החברה הסקוטית מבית ישרקו, מרחיבה את קטגוריית הברנדי. ומשיקה 2 משקאות גראפה אלכסנדר מיקב בוטגה איטליה: גראפה קברנה וגראפה ביאנקה.

גראפה ביאנקה – מיוצרת מזני ענבים שונים, בשלושה שלבי זיקוק, כל שלב בטמפרטורה שונה. תהליך זה מתרחש בדודי אלמביק עשויי נחושת, על פי מתכונים מסורתיים. לפני הביקבוק הגראפה מתיישנת במכלי נירוסטה כשישה חודשים. הגראפה רכה והרמונית בפה, ומושלמת לאחר הארוחה. ניתן להנות מהגראפה קרה או מצוננת, תוספת מעולה לקוקטיילים. הגראפה מתאימה עם שוקולד מריר, עוגות שוקולד, מאפים, גלידות, סלטי פירות ולקורטו אספרסו. הגראפה שקופה וצלולה עם ארומה רעננה ופירותית, עם רמזים לפירות יער, ופירות יבשים. מחיר מומלץ: 129 ₪, 700 מ"ל, עם 38% אלכוהול, מומלץ לשתות בטמפרטורה של 10-12 מעלות.

גראפה קברנה – עשויה מענבי קברנה סוביניון וקברנה פרנק, בשלושה שלבי זיקוק, כל שלב בטמפרטורה שונה. תהליך זה מתרחש בדודי אלמביק עשויי נחושת, על פי מתכונים מסורתיים. לפני הביקבוק הגראפה מתיישנת במכלי נירוסטה כשישה חודשים. היין בסגנון עשבוני, ומושלם לאחר הארוחה. ניתן להנות מהגראפה קרה או מצוננת, ויכולה להיות מרכיב מעולה לקוקטיילים. הגראפה מתאימה לליווי עוגות ומאפי פירות, גלידות, סלטי פירות ולקורטו אספרסו. הגראפה שקופה וצלולה עם ארומה ריחנית ומבושמת. מאופיינת בעדינות עם רמזים עשבוניים וניחוח משובח של חציר, ופירות יער. מחיר מומלץ: 129 ₪, 700 מ"ל, עם 38% אלכוהול, מומלץ לשתות בטמפרטורה של 10-12 מעלות.

ניתן להשיג בסניפי טיב טעם, אתר "טיב טעם בקליק" בחנויות מקצועיות ובמסעדות וברים נבחרים.

אתר חברת ישרקו : http://www.israco.co.il/

קרדיט צילום: אסף לוי



מודעות אחרונות בנושא: