לוח מודעות יינות חדשים פרסם מודעה חדשה

ורוד, אלגנטי, ועם שני אוסקרים – יין מיראבל סטודיו – היין המושלם לונלטיין

מאת עומר הרפז, אורנה בן חיים יחסי ציבור ותקשורת | 23/01/2020

ורוד, אלגנטי, ועם שני אוסקרים – יין מיראבל סטודיו

היין המושלם לונלטיין
רוזה מיראבל סטודיו – יין חדש ומהולל בבקבוק מעוצב
מהיקב של בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי

מה יותר רומנטי בוולנטיין מאשר לשתות יין רוזה בבקבוק אלגנטי ומעוצב, שמיוצר בפרובנס שבצרפת – אשר בעליו של היקב הם צמד הכוכבים ההוליוודים הנוצצים בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי?

בשנת 2012 רכשו בני הזוג את שאטו מיראבל ושנתיים אחר כך קיימו בו את טקס הנישואין המתוקשר שלהם. הכרמים המשובחים סביב היקב הסעירו את דימיונם והם חברו למשפחת ייננים ותיקה ומוערכת, משפחת פרין, אשר בבעלותם יקב נחשב בעמק הרון שבצרפת – שאטו דה בוקסטל.

שיתוף הפעולה הניב יינות איכותיים, שזכו לציונים גבוהים ממבקרי יין נחשבים בעולם. גם כשנפרדו, החליטו פיט וג'ולי להמשיך את שיתוף הפעולה היינני שלהם ולשמור על הטירה, כרמיה והיקב כנכס משותף לטובת ילדיהם.

הנוף בשאטו מיראבל עוצר נשימה. הכרמים בגובה 350 מטרים מפיקים ענבים באיכות מעולה ותהליך הפקת היין מלא יצירתיות והרמוניה, בהשראת הטבע שמסביב.

על היין

סטודיו – היין החדש מבית מיראבל אשר הגיע לאחרונה לארץ על ידי חברת "שקד", המפיצה הרשמית של היקב בישראל, הוא יין רוזה יבש משובח ומהנה ביותר, בעל אופי צרפתי קלאסי מעודן, רעננות נהדרת וניחוחות פרי עדינים לצד מורכבות מצוינת.
זהו יין בסגנון ים תיכוני, שעשוי מענבי סינסאו, גרנאש, סירה, רולה וטיבורן. הוא מיוצר בסחיטה ישירה כדי לשמור על הרעננות והעידון של היין. חלק מהיין תסס במיכלי נירוסטה וחלקו האחר במיכלי בטון ייחודיים המאפשרים מגע רב עם משקעי השמרים.

הבקבוק המעודן והאלגנטי נראה כבקבוק בושם. שמו של היין, סטודיו, הוא בהשראת השימוש הקודם שהיה לטירת מיראבל, כאשר היה בבעלותו של פסנתרן הג'אז הנודע ז'אק לוסייה שהקים בו אולפן הקלטות, "סטודיו מיראוואל", בו הקליטו את אלבומן להקות רוק נחשבות, ביניהן "פינק פלויד", "הקראנבריז" ו"הג'יפסי קינגס".

מחיר לצרכן: 95 שקלים



מודעות אחרונות בנושא: