לוח מודעות כללי פרסם מודעה חדשה

חדש בחוף גאולה בשת"פ עם מסעדת גזוז – "בראבו- קיוסק א וין" מבית we like you.too

מאת אורלי סגל יחסי ציבור | 01/06/2021

חדש בחוף גאולה בשת"פ עם מסעדת גזוז – "בראבו- קיוסק א וין" מבית we like you.too

פינת ים עם חוויה עדכנית בסגנון תל אביבי

תפריט יינות מגניב ואוכל מפנק במחירים נגישים, שירות עדכני והופעות שקיעה.
קבוצת we like you.too לא מפסיקה לחדש ולרגש וכעת משיקה את "בראבו- קיוסק א וין", אשר מתחיל הרצה בימים אלו בחוף גאולה בשיתוף פעולה עם מסעדת גזוז הצמודה. על הסטיילנג של הקיוסק הקסום אחראית אדוה הופשטיין.

יין
בראבו הינו קיוסק יין עם תפריט יינות מגוון ומשתנה שיימכר בבקבוקים ובכוסות (לא מזכוכית כי אנחנו בים ואסור, אבל לגמרי מחומרים ממוחזרים ואקולוגיים) במחירים נגישים .
בבראבו תוכלו למצוא 30 תוויות יין שונות, 8 מתוכן ימכרו גם בכוסות. מחירים בקבוקי היין ינועו הין המחירים 88 שח – 188 שח לבקבוק.

בנוסף ליין ושתיה קרה תוכלו לשתות במקום סיידרים וורסיות של משקאות ענבים כמו למשל סנרגיה אדומה/לבנה קרה בקנקנים או כוסות, ורמוט שפיץ, קוניאק שפיץ, טרופית ענבים, ברד רוזה וגם אשכלות ענבים קפואים.

על תפריט היין והמשקאות שיוגשו ינצח נועם ברדה.

מה אוכלים
את תפריט היינות ישלים תפריט אוכל בשיטת הויטרינה כמו בבתי קפה של הקבוצה (נורדיניו, וספר, הבוטקה וכו). בנוסף לתפריט הויטרינה יהיו מנות של מוצרי ושימורי מעדניה עם טופינג, כמו למשל עלי גפן עם צזיקי, סרדינים אורטיז, אנשובי אורטיז עם ברוסקטות מרוחות חמאה, נקניקית בוטיק בלחמניה ועוד מנות משתנות במחיר של 15 עד 55 ₪ למנה.
שירות, מקצוענות והופעות שקיעה.

אנשי הקבוצה מבטיחים מקום עם אנרגיות ושירות שיתאימו לקהל הבליני התל-אביבי, כך שתוכלו להנות מבילוי ים במקום או אפילו בטייק אווי על החול או ספסל בטיילת אחרי שקיבלתם שירות, הסברים על היינות ורכשתם מוצרים במחירי העיר (ולא ב"מחירי ים"). לצד כל הטוב הזה מתכננים במהלך הקיץ רצף של הופעות חיות מסוגים שונים של אמני ב"הופעות שקיעה". ההופעה הראשונה תתקיים ב 1/6 ותהיה של אקו, אחת הזמרות והפרפורמריות הלוהטות בסצינה המקומית.

מבלים איפה שרוצים
תוכל להנות מהיין שלכם בבראבו קסיוק יין על בר השירות, חומת הישיבה המעוצבת או בסמוך למקום, אבל תוכלו גם לקחת את הדברים הטעימים שבחרתם והיין לחוף, לספסל בטיילת או לכל מקום שתרצו.

בראבו- קיוסק א וין, חוף גאולה בצמוד למסעדת גזוז.

שעות פעילות לאחר תקופת הרצה – 7 ימים בשבוע 12:00-00:00.

צילומים: חיים יוסף



מודעות אחרונות בנושא: