לוח מודעות יינות חדשים פרסם מודעה חדשה

חדש מ'יקבי כרמל': השקה חגיגית לשבועות – פינו גרי מרענן מהסדרה האזורית

מאת מוסי עידה, שטרן אריאלי סער תקשורת | 18/05/2022

חדש מ'יקבי כרמל': השקה חגיגית לשבועות
פינו גרי מרענן מהסדרה האזורית

חג השבועות, המביא איתו את החגיגות המסורתיות של תבואת ארץ זבת חלב ודבש ומסמל את תחילת הקיץ, הוא הזדמנות נפלאה לחגוג את תבואת הארץ גם בתחום היינות עם יינות ישראלים – והפעם עם יין לבן חדש מהסדרה האזורית של יקבי כרמל.
פינו גרי מההסדרה האזורית הוא יין לבן יבש מבציר 2019, שהופק מענבי פינו גרי הגדלים באזור הגליל. יין לבן יבש בעל גוון לימוני, עם ארומות של פירות הדר, תפוחים ירוקים ופרחי יסמין. בעל גוף קל עד בינוני עם מינרליות עדינה וחומציות מודגשת.
היין ילווה היטב מנות כגון דגים נאים וכבושים, סלט קיסר ומאפי בצק כגון: פיצות וקישים. את פינו גרי 2019 מייצג הנשר, שחג באלגנטיות מלכותית מעל הכרמים ומקנן באזור הגליל.

על הסדרה האזורית:
הסדרה האזורית של 'יקבי כרמל' הושקה בשנת 2002, והינה סדרה ייחודית ומשובחת של יינות המייצגים את מיטב אזורי הכרמים של ישראל. בסדרה, מבחר רחב של יינות המופקים מזני ענבים קלאסיים הנבצרים בכרמים המצטיינים של אזורי היין השונים ברחבי ישראל, ומטופלים במקצוענות ודייקנות על מנת למצות את הייחוד והאופי של כל עינב ועינב באזורי הגידול המגוונים.
הסדרה האזורית כוללת את היינות: קברנה סוביניון, קברנה סוביניון שיראז, מרלו רוזה, גוורצטרמינר וכעת גם פינו גרי.

כשרות: בד"ץ הרב רובין + רבנות ראשית
מחיר: 60 ₪

אודות 'יקבי כרמל'
'יקבי כרמל' הוא היקב האהוב והמוביל בישראל, 140 שנות פעילות מבלי לפספס ולו בציר אחד במשך כל השנים. 'יקבי כרמל' מטפחים כרמים במיטב אזורי היין בישראל יחד עם 108 משפחות כורמים, כשעיקר פעילותם נעשית מתוך היקב המרכזי וההיסטורי בזיכרון יעקב.

צילום: איל קרן



מודעות אחרונות בנושא: