לוח מודעות כללי פרסם מודעה חדשה

טעם הגליל במארזים מיוחדים לחנוכה, כריסמס וסוף השנה, ליהנות מהגליל – בלי לצאת מהבית

מאת עומר הרפז, אורנה בן חיים יחסי ציבור ותקשורת | 28/10/2021

טעם הגליל במארזים מיוחדים לחנוכה, כריסמס וסוף השנה, ליהנות מהגליל – בלי לצאת מהבית

תוצרת יצרני בוטיק גליליים במשלוח עד הבית – חינם
פלוס סינר טעם הגליל מתנה

מארזים מיוחדים לכריסמס וחנוכה:
עם קישוטי חג מולד בעבודת יד, חנוכייה משוקולד, סביבון מעוצב , שמן זית ועוד ומארז ענק לסוף השנה עם יינות, בירות, ג'ין, גבינות וממרחים,
משלוחים חינם (בקנייה מעל 80 ₪) בין מטולה לאשדוד, בתאריכים 1/11-5/12

עמותת זמן גליל מערבי ממשיכה לתמוך ביצרני הבוטיק הגליליים, ובמקום יריד טעם הגליל שלא התקיים פיזית בשנתיים האחרונות, ביחד עם שותפות ביחד דאלאס – גליל מערבי, הסוכנות היהודית וJNF-ארה"ב, יצרו יריד וירטואלי מיוחד בו ניתן לרכוש את מיטב התוצרת הגלילית במשלוח עד הבית, ללא תשלום.

בחנות "טעם הגליל" הוירטואלית מחכים מאות מוצרים של עשרות אמנים, ייננים, גבנים ויצרנים גליליים. ומלבד בחירה חופשית בין המוצרים, ניתן לרכוש גם מתוך מגוון מארזים מיוחדים אשר נוצרו במיוחד לאירועי סוף השנה.

במארז מיוחד לחנוכה תוכלו למצוא סביבונים וחנוכיות עשויים שוקולד תוצרת אודט בוטיק השוקולד, סביבון מעוצב עשוי מנחושת ופליז תוצרת סטודיו AV, שמן זית של בית בד גלילי ובקבוק חרס מעוצב לשמן של האמנית אסתי קהתי מגלריית ארט 192.

במארזי כריסמס מחכים תליון כוכב מעוצב של עדנה פיורקו מגלריית ארט 192, יינות של יקבים מקומיים, פופקורן מצופה שוקולד של אודט, תוף משבוקס מיוחד לילדים של קנדו קחונים וכלי הקשה ועוד.

ובמארז מיוחד לסוף השנה, תמצאו כל מה שצריך בשביל לקבל כמו שצריך את השנה החדשה, יין של יקב כישור, בירות של מבשלת מלכה, תזקיק ענבים של מזקקת יוליוס, מגוון גבינות של חוות רום ושל מחלבת אלטו, נשנושים הישר מהמעדנייה של נועלוש ועוד.

בנוסף למארזים המוכנים המוצעים באתר מציעים בטבע הגליל, אפשר גם להרכיב מארזים באופן עצמאי עם אפשרות להתייעץ בטלפון או בווטסאפ עם המומחים של האתר כדי שכל אחד ואחת יוכל להתאם לעצמו את המארז המושלם.

כל הטוב הגלילי הזה יכול להגיע בכמה הקלקות עד הבית, ובמשלוח חינם!
משלוחים חינם בקנייה מעל 80 ₪ בין מטולה לאשדוד, בתאריכים 1 בנובמבר ועד 15 בדצמבר.

כל משלוח בתאריכים האלה יקבל במתנה גם סינר של טעם הגליל.

לפרטים והזמנות https://shop.westgalil.org.il/ או בטלפון: 072-3971231

צילומים: אנטולי מיכאלו



מודעות אחרונות בנושא: