לוח מודעות יינות חדשים פרסם מודעה חדשה

'יקבי ברקן', משיקים לקראת חג הפסח הקרב: 'Reserve Gold Edition' בציר 2017

מאת מוראל דבש, רן רהב תקשורת ויחסי ציבור | 15/03/2020

'יקבי ברקן', היקב הישראלי המעוטר ביותר בתחרויות יין בינלאומיות משיק לקראת חג הפסח הקרב: 'Reserve Gold Edition' בציר 2017
מהדורה מיוחדת לסדרת רזרב המוכרת והאהובה

לקראת חג פסח הקרב, יקב ברקן משיק בציר חדש 2017 למהדורה המיוחדת של סדרת רזרב המוכרת והאהובה, 'Reserve Gold Edition' תחת מהדורה זו הושק יין מענבי קברנה סוביניון אשר גדלו בכרם בן זמרה הנחשב לאחד מאזורי הגידול הטובים בארץ.

השילוב של ענבי קברנה סוביניון אשר גדלו בכרם מיוחד זה הוליד יין יוצא דופן בעל אופי ייחודי עד כדי כך שהחליטו ביקב להשיק עבורו את מהדורת הזהב כחותמת איכות המסמנת את אופיו המיוחד.

בשנה שעברה הושקה בהצלחה המהדורה החדשה, אשר שברה שיאים והובילה את המותג להיות המותג הצומח ביותר בנ"ש בקטגוריית המחיר שלו.

לאחר תסיסה, התיישן היין בחביות עץ אלון אשר נבחרו על ידי הייננים במיוחד עבור יין זה.
ליין צבע אדום-שחור כהה. באף פירות שחורים, פירות אדומים ותבלינים, מלווים בנגיעת וניל, קפה וקלייה שמקורם בחבית. בפה גוף מלא וחמיצות רעננה. ליין סיומת פירותית, מתובלת וארוכה. היין יתאים לבשרים בגריל, על האש, ואף למנות פסטה עשירות ותבשילי בשר ויין.

המהדורה המיוחדת "Reserve Gold Edition" מושקת תחת סדרת רזרב שהינה סדרת יינות זניים המורכבים לרוב ממזיגה של יינות ממספר כרמים שונים. כל יין תוסס ומתיישן בנפרד, בעוד הייננים מבצעים טעימות תכופות המאפשרות להם ליצור תמהיל מדויק עבור כל יין. יינות הסדרה יושנו בחביות עץ אלון.

אודות יקבי ברקן
יקב ברקן הוא היקב המעוטר ביותר בתחרויות יין בינלאומיות. ליקב יש כ- 400 מדליות בהן זכה לאורך השנים. ברקן הוא הכורם הגדול ביותר בארץ. ליקב יש מעל 10,000 דונם של כרמים הפרוסים ברחבי הארץ- ממצפה רמון בדרום ועד הגליל העליון בצפון. פריסת הכרמים הרחבה מאפשרת לו מצד אחד להגיע לחומר הגלם הטוב ביותר, ומצד שני לבחון את הטרואר הישראלי בצורה הטובה ביותר ולהתאים לכל זן את אזור הגידול המתאים ביותר.

מחיר מומלץ לצרכן : 40 ₪

כשר בהשגחת הרבנות הראשית לישראל, כשר לפסח.
הסדרה משווקת בחנויות היין ורשתות השיווק ברחבי הארץ.



מודעות אחרונות בנושא: