לוח מודעות יינות חדשים פרסם מודעה חדשה

יקבי ירושלים משיקים יינות חדשים לקראת חג הפסח

מאת יקבי ירושלים | 28/03/2019

יקבי ירושלים משיקים יינות חדשים לקראת חג הפסח

פטיט סירה/פטי ורדו 2017
יין מסדרת גרשטיין Special Edition – Flowers Bringing the Spring. היין מכיל 50% ענבי פטיט סירה מהרי הגליל ו-50% ענבי פטי ורדו מכרמי שילה. היין נוצר משילוב זנים מקורי, צבעו אדום כהה וארגמני, בעל ארומות מרוכזות של פירות טרופיים ועץ אלון מעודן. היין התיישן 8 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי. ילווה היטב תבשילי עוף ובשר ברוטב.
מחיר מומלץ לצרכן: 65 ₪.

רזרב גוורצטרמינר, שרדונה וסוביניון בלאן 2017
תערובת ארומטית של ענבי גוורצטרמינר, שרדונה וסוביניון בלאן, שנבצרו לפנות בוקר בכרמי הר ברכה, ברום של 850 מ' מעל פני הים. היין מתאפיין בצבע קש חיוור וניחוחות טריים של אפרסק, מלון ואשכולית. היין ממלא את החיך בטעמי פירות טריים וניחן בחומציות עדינה וסיומת אלגנטית ומתמשכת. מומלץ להגשה עם גבינות קשות, מנות דגים בגריל או במחבת
מחיר מומלץ לצרכן: 75 ₪.

ווינדמיל ימין משה 2016
יין בצבע אדום עז, המורכב מ-34% ענבי קברנה סוביניון, 33% ענבי מרלו ו-33% ענבי פטי ורדו שגדלו באזור הרי יהודה על אדמת טרה רוסו. יינות הקברנה סוביניון והפטי ורדו עברו את תהליך התסיסה באותם מיכלים והיין עבר תהליך יישון למשך 20 חודשים בחביות עץ אלון . היין בעל טעמים של פירות יער בשלים ואלגנטיות מתפתחת, טאנינים וניחוחות של עץ משולבים היטב, בעל סיומת ארוכה ומתאים למאכלי בשר, כגון צלי בשר ובשר ציד וכן גבינות קשות מיושנות
מחיר לצרכן: 170 ש"ח.

ווינדמיל שרדונה 2017
יין בצבע בהיר המורכב מ-100% ענבי שרדונה, שגדלו באזור הרי יהודה, על אדמת טרה רוסו. היין מציג שילוב של פירות טרופיים ומלון, עם רמז של תפוח ירוק, משולב בטעמים של שמנת. הענבים נבצרו בבציר לילי, כ 70% מהענבים עברו תסיסה קרה במיכלי נירוסטה ו-30% תסיסה בחביות עץ אלון חדשות. 30% מהיין יושן במשך 7 חודשים בחביות עץ אלון קטנות חדשות. ליין סיומת בעלת חומציות מרעננת ונקייה והוא מתאים ללוות מאכלים כגון דגים, עופות ובשרים קרים.
מחיר לצרכן: 75 ₪.

אודות יקב ירושלים
יקב ירושלים הינו היקב היחיד הפועל בירושלים, בהובלת היינן בעל השם הבינלאומי סם סורוקה, הפך לאחד היקבים הגדולים בארץ, המייצר יינות איכות תמורת מחיר הוגן לצרכן. מרכז הטעימות החדש של יקב ירושלים נפתח בטחנת הרוח מונטפיורי, בשכונת משכנות שאננים ומשלב בין ההיסטוריה של העיר ליינותיה, תוך שהוא מספר את סיפור המקום ומשמר את המורשת. זהו אחד האתרים הבודדים בארץ המהווה מקום מפגש לעבר הווה ועתיד ומזמן למבקרים בו מפגש היסטורי עם השכונה והעיר תוך טעימת יין ירושלמי אמיתי.
http://jerusalemwineries.co.il



מודעות אחרונות בנושא: