לוח מודעות כללי פרסם מודעה חדשה

יקבי כרמל חוגגים את פתיחת עונת הבציר

מאת מוסי עידה, שטרן אריאלי סער תקשורת | 03/08/2022

יקבי כרמל חוגגים את פתיחת עונת הבציר

יקבי כרמל פותחים את עונת בציר 2022. מעל 108 כורמים יבצרו את היבול בכ- 300 חלקות הכרמים הפזורים ברחבי הארץ מעמק הבכא הצפוני (קדמת צבי) ועד בקעת ערד בדרום, כשהשנה מצטרף כרם חדש וגדול, ליד קיבוץ העוגן שבעמק חפר. כ-8 בוצרות יבצרו את היבול בו זמנית בכל יום, יחד עם בציר ידני בכרמים ותיקים (old-vines).

בבציר השנה, יבצרו ביקבי כרמל 30 זנים איכותיים ביניהם זיפנדל, שיראז, פטיט סירה, פינו גרי ועוד. כמו כן, יבצרו לראשונה זן חדש, ורדלו הפורטוגלי, המיועד ליינות לבנים מסדרת הפרמיום.

בנוסף, אפשר למצוא ביקב גם טכנולוגיות חדישות עם מיכון מתקדם ביניהן למשל מערכת קליטת ענבים ידנית המיושמת ביינות הפרמיום תחת תת-מותג CARMEL SIGNATURE.
יפתח פרץ, היינן הראשי ביקבי כרמל: "החורף השנה הפתיע לטובה עם קור שלא היה כמותו בשנים האחרונות. יחד עם אביב וקיץ נוחים יחסית, הענבים הבשילו בקצב הטבעי להם וקיבלנו כמות יבול גבוהה מהרגיל בשנים האחרונות. בהזדמנות זו, אני רוצה להודות למשפחות הכורמים המלוות את יקבי כרמל לאורך השנים ולצוות העובדים האגרונומים והייננים המסור שעובד איתי"

אודות 'יקבי כרמל'
'יקבי כרמל' הוא היקב האהוב והמוביל בישראל, 140 שנות פעילות מבלי לפספס ולו בציר אחד במשך כל השנים. 'יקבי כרמל' מטפחים כרמים במיטב אזורי היין בישראל יחד עם 108 משפחות כורמים, כשעיקר פעילותם נעשית מתוך היקב המרכזי וההיסטורי בזיכרון יעקב.
כיקב הגדול והמוביל של המדינה, שממשיך להשתדרג ולעבור מהפך בעשורים האחרונים, מייצרים ב'יקבי כרמל' יינות בסדרות שונות, מיינות שולחנים מיינסטרים ועד ליינות סופר פרמיום, המייצגים את אזורי היין הטובים בישראל וזוכים להצלחות מקומיות ובינלאומיות רבות ולפרסים ותעודות הוקרה בתחרויות בארץ ובעולם כולו.



מודעות אחרונות בנושא: