לוח מודעות יינות חדשים פרסם מודעה חדשה

SELECTED אדום ישראלי, בלנד שהורכב לפי טעמם של צרכני היין

מאת מוסי עידה, שטרן אריאלי סער תקשורת | 11/08/2021

פותחים שנה עם ה'בלנד של העם'

יקבי כרמל מציגים: SELECTED אדום ישראלי

לראשונה בעולם היין בישראל – בלנד שהורכב בשיתוף ולפי טעמם של צרכני היין הישראלים

לקראת ראש השנה וחגי תשרי, 'יקבי כרמל', היקב המוביל והאהוב בישראל, משיקים את SELECTED אדום ישראלי – בלנד אדום ייחודי שהותאם במיוחד לטעם הישראלי. היין נבחר בשיתוף צרכני יין ישראלים וצוות הייננים של יקבי כרמל, במטרה להגיע ליין אידיאלי, המתאים לרגעי שמחה משותפים.

מדובר על פיתוח ייחודי וראשוני בשוק היין הישראלי, במסגרתו רקח יפתח פרץ היינן הראשי של היקב יחד עם צוות הייננים המוביל, מספר יינות שהוצגו במחקר צרכנים* במטרה לבחור את היין שהכי מתאים לטעם ולחיך של הישראלים. במסגרת הטעימה, המשתתפים טעמו ארבעה יינות, ולאחר מכן נשאלו על טעמי היינות שדגמו, לפי פרמטרים שונים שהוגדרו מראש. מתוצאות המחקר עולה כי היין האידיאלי בעיניי הצרכנים הוא יין בעל עוצמת מתיקות חזקה ופירותית, חמיצות יחסית נמוכה, גוף מלא ואחוז אלכוהול גבוה יחסית.

בהתאם למחקר ולממצאים שעלו ממנו, הורכב SELECTED אדום ישראלי – יין אדום יבש מבציר 2020, בעל גוף מלא, טעמים נגישים ומאוזנים, מרענן ופירותי, עם 13% אלכוהול. היין ילווה יפה מנות משולחן החג כגון בשר ועוף וגם ארוחות קלות .

מחיר מומלץ לצרכן: 30 ₪
* המחקר כלל 100 צרכנים בגילאי 25 עד 65 השותים יין אדום לפחות פעם בחודשיים, ונערך בחודש אפריל 2021, בשיתוף חברת המחקר KANTAR.

רן אסא, מנהל השיווק ביקבי כרמל: "סלקטד היא סדרת היינות הנמכרת והמובילה את קטגורית היינות בישראל. ראינו לנכון לבחור עם צרכני הקטגוריה ככלל, וצרכני סלקטד בפרט את היין הכי ישראלי, ברמת מאפייני היין ולהשיק תחת סדרת סלקטד הסדרה הנמכרת והמובילה בישראל את יין 'סלקטד אדום ישראלי' שהותאם לחיכם של צרכני היין הישראלים".

סדרת Selected – היינות הכי ישראליים
סדרת Selected , סדרת היינות הנמכרת ביותר בישראל, ביססה את מעמדה לאורך השנים כסדרת יין מובילה, המעניקה תמורה גבוהה למחירי היין הנוחים. בסדרה מגוון יינות וזנים: אדומים, לבנים, סמוקים ומוסקטו. יינות בעלי אופי צעיר, פירותי ורענן. המגוון ואופיים הנגיש של יינות סדרת Selected המותאמים לחיך הישראלי מאפשרים לכל אחד ליהנות מכוס יין במגוון הזדמנויות, שתייה אישית, ארוחה משפחתית ובכל אירוע ואירוח. יינות הסדרה הם יינות עסיסיים, שכיף לשתות אותם, "יינות לשתות ולא יינות לטעום".
יינות הסדרה: האדומים – קברנה סוביניון, קברנה סוביניון מרלו, מרלו, אדום חצי יבש.
לבנים, מוגזים ורוזה – אמרלד ריזלינג קולומברד, סוביניון בלאן, רוזה, מוסקטו, פרנץ גוורצטרמינר.

אודות 'יקבי כרמל'
'יקבי כרמל' הוא היקב האהוב והמוביל בישראל, 139 שנות פעילות מבלי לפספס ולו בציר אחד במשך כל השנים. 'יקבי כרמל' מטפחים כרמים במיטב אזורי היין בישראל יחד עם 108 משפחות כורמים, כשעיקר פעילותם נעשית מתוך היקב המרכזי וההיסטורי בזיכרון יעקב. כמו כן, 'יקבי כרמל' הנם הבעלים של יקב 'יתיר' בתל ערד ויקב דלתא.

כיקב הגדול והמוביל של המדינה, שממשיך להשתדרג ולעבור מהפך בעשורים האחרונים, מייצרים ב'יקבי כרמל' יינות בסדרות שונות, מיינות שולחנים מיינסטרים ועד ליינות סופר פרמיום, המייצגים את אזורי היין

קרדיט צילום: איל קרן



מודעות אחרונות בנושא: