לוח מודעות יינות חדשים פרסם מודעה חדשה

יקבי כרמל מתחדשים ומשיקים תירוש מבעבע אדום ותירוש מבעבע לבן בטעם פירותי ומרענן

מאת מוסי עידה, שטרן אריאלי סער תקשורת | 03/03/2021

חג פסח מבעבע…

יקבי כרמל מתחדשים ומשיקים תירוש מבעבע אדום ותירוש מבעבע לבן
בטעם פירותי ומרענן

100% ענבים, ללא תוספת סוכר, מים וחומרים משמרים
לקראת חג הפסח יקבי כרמל מרחיבים את סדרת תירוש כרמל המקורי ומשיקים את 'תירוש כרמל מבעבע אדום' ו'תירוש כרמל מבעבע לבן', מיץ ענבים מבעבעים באופן טבעי, ללא תוספות מים וסוכר, בעלי טעמים פירותיים, קלילים ומרעננים

תירוש כרמל המקורי והנמכר בישראל הוא אחד המותגים הוותיקים, המוערכים והמצליחים ביותר בשוק הישראלי ואורח קבוע במרבית בתי האב בישראל – בחגים, בשבות וגם בימי חול.
תירוש כרמל, התירוש המקורי המיוצר על ידי יקבי כרמל כבר עשרות שנים. ענביו עוברים הליך בציר קפדני ועדין, ממגוון הכרמים המובילים והאיכותיים של יקבי כרמל הפזורים ברחבי הארץ.
בדומה למגמות בינלאומיות המעודדות ייצור טבעי השומר על ערכיו התזונתיים של חומר הגלם, גם תירוש כרמל המקורי מיוצר מ- 100% ענבים טריים, ללא תוספת מים וסוכר וללא תוספת חומרי טעם וריח או צבעי מאכל.

אל סדרת "תירוש כרמל המקורי" מצטרפים השנה שני שחקני חיזוק נוספים ומפתיעים: 'תירוש כרמל מבעבע אדום', בעל טעמים של פירות אדומים: תות שדה, פירות יער, חמוציות ודובדבנים, בעל חמצמצות ומתיקות, משולבת יחד ו-'תירוש כרמל מבעבע לבן' פרחוני, מעוגל עם נגיעות של אפרסק בשל.
מדובר בחדשנות פורצת דרך בקטגוריית תירוש, הנחשבת לקטגוריה שמרנית ברמת המגוון והחדשנות המוצרית.
הבעבוע הטבעי והמעודן בתירוש כרמל מבעבע, מאזן את מתיקותו הטבעית של התירוש, כך שמתקבלת מתיקות מאוזנת עם מעט חמצמצות, המתאים לטעמם של מבוגרים וילדים כאחד ומוסיף עניין וגיוון בארוחות שישי וחג.
הענבים האיכותיים עליהם מבוסס היין עוברים תהליך של בציר קפדני ואינם עוברים תסיסה כך שכל המשפחה, מקטן ועד גדול, יכולה להנות מטעמו הייחודי והמפנק. כי בסופו של דבר, תירוש, הוא חלק אינטגראלי מהתרבות הישראלית וערכו הנוסטלגי לא יסולא בפז- בכל לגימה שלו מתחבא זיכרון.

'תירוש כרמל מבעבע' מצטרף לסדרת 'תירוש כרמל':
תירוש אדום, לבן ורוזה 1 ליטר
תירוש אדום 750 מ"ל
בקבוקי תירוש מוגדלים של 1.2 ליטר אדום, לבן ורוזה

רן אסא מנהל שיווק יקבי כרמל: "תירוש כרמל הינו מוצר ישראלי המהווה חלק בלתי נפרד מארוחות שישי ושולחן החג של כל בית כבר כמה דורות. השנה, לקראת חג הפסח, אנו גאים להציג את תירוש מבעבע, חדשנות פורצת דרך בקטגוריה זו, על מנת להעניק ערך מוסף, גיוון ורעננות ללקוחותינו".

מחיר מומלץ לצרכן של תירוש מבעבע בבקבוק 750 מ"ל – 20 ₪. ניתן להשיג ברשתות השיווק ברחבי הארץ ובאתרי האונליין.

צילום: איל קרן



מודעות אחרונות בנושא: