לוח מודעות יינות חדשים פרסם מודעה חדשה

יקב דלתון מציע את יין Alma Coral (עלמה קורל) 2018, לשולחן חג השבועות

מאת שרון רחמים, זאביק דרור יחסי ציבור | 23/05/2019

בחג הזה נשתה רוזה
יקב דלתון משיק:
ALMA CORAL 2018
יקב דלתון המוערך מציע את יין Alma Coral (עלמה קורל) 2018, לשולחן חג השבועות
לרגל חג השבועות , יקב דלתון המוערך יציע את יין רוזה Alma Coral ( עלמה קורל) בציר, 2018 , יין מסדרת "עלמה" , המציעה יינות בלנד ייחודיים מהחלקות המובחרות של כרמי יקב דלתון באזור גידול הגליל. יינות הרוזה הצטרפו ליינות הלבנים הצוננים שיקררו אותנו בקיץ ויתלוו למאכלי הגבינה בחג.
הענבים ליין "עלמה קורל" נבצרו בבציר ידני קפדני והגיעו ליקב לפני שעות עומס החום על מנת לשמור על איכות הפרי. היין מופק מ- 66% ענבי גראנש נואר ו34% ענבי פינו גרי.
כאשר הענבים הגיעו ליקב הם הופרדו משזרותיהם והכונסו לתוך המכבש להשריה.
ענבי ה"גרנאש" הושרו כ- 3 שעות ( עד שהיינן החליט כי הצבע מספיק ורדרד) ונסחטו, התירוש נאסף למיכל נירוסטה ומעט לחביות עץ אלון בנות 3-4 שנים, וכך היין עבר את התסיסה האלכוהולית באופן ספונטני ושהה על משקעיו עד לבלנד הסופי.
את ענבי הפינו גריי, שמייצר בעיקר יין לבן אך קליפותיו בצבע סגול, הושרו במשך 18 שעות בתוך מיכל, ולאחר מכן נסחטו וזאת על מנת לייצר יין עם נפח, שמנוניות ומעט טאנין. הפינו גם הוא בתסיסה ספונטנית במכלי נירוסטה ומתאפיין בארומות של אבטיח ותפוז דם.

היין מבטא חדשנות, מקוריות ואיכות מכרמי הגליל. זהו יין חדש ומרגש ביקב דלתון, והמחשבה מאחוריו הייתה לייצר יין מקורי וחדש עם מעט מאוד צבע, יבש ובעל חמיצות מאוזנת. עלמה קורל מתאים במיוחד בהגשה של מאכלי ים, גבינות, אוכל אסייתי, אוכל חריף וים תיכוני או כמובן כיין יחיד בחברה טובה.

טמפרטורה מומלצת להגשה: 8-10 מעלות.
מחיר מומלץ לצרכן: 75 ש"ח
להשיג בחנויות היין המובחרות

יקב דלתון
www.dalton-winery.com
אודות יקב דלתון
יקב דלתון נוסד בשנת 1995 על-ידי מתי הרוני ובנו אלכס הרוני בלב הגליל, סמוך למושב כרם בן זמרה היפהפה. זוהי פנינה בצפון הארץ, השואבת את גישת המצוינות מהאנשים וממנחות הטבע הסובבים אותה. האב והבן זיהו את הפוטנציאל הטמון בגליל העליון, וראו בו אזור לייצור יינות איכותיים ברמה הגבוהה ביותר. הם הביאו עמם מומחיות בתחום היינות ומשאבים נוספים במטרה למנף את איכויות האזור, להעצים את השגשוג, ליצור מקומות עבודה חדשים ולקדם את התיירות בסביבה.

צילום: אורי גרון



מודעות אחרונות בנושא: