לוח מודעות כללי פרסם מודעה חדשה

יקב הבוטיק לה פורה בלאנש – יינות, מארזי יין ומארזי שי לכבוד החגים

מאת אורלי סגל יחסי ציבור | 19/09/2021

יקב הבוטיק לה פורה בלאנש
יינות, מארזי יין ומארזי שי לכבוד החגים

יקב הבוטיק לה פורה בלאנש השיק את יינות לשוק לראשונה לפני כשנתיים, מאז הוא זוכה לתשואות הקהל, מדליות בתחרויות וטעימות עיוורות. את יינות היקב יוצר היינו ברונו דרמון ביקב שממוקם במצדות יהודה שבחבל יתיר,אשר כולל גם מרכז מבקרים (מומלץ לתאם מראש).

היקב מוכר את יינותיו בחנות האון ליין שלנו מאז השקתו אולם לקראת חגי תשרי תוכלו לראות באתר יינות חדשים, יינות מבצירים חדשים, מארזי יינות ומארזי שי הכוללים גם ליקר קפה/שוקולד, שוקולדים והפתעות נוספות אשר יבנו במיוחד עבורכם וישווקו באתר עד סוף חגי תשרי.

בין המארזים המשולבים המוצעים בחנות האון ליין של יקב לה פורה בלאנש ניתן לראות מארזים כמו מארז תלפיות לבן – תלפיות לבן, ליקר אספרסו ופניני שוקולד 179 ₪, מארז יפה כלבנה – יין אריאל הלבן החדש מהסדרה היוקרתית של היקב, ליקר שוקולד ופניני שוקולד 199 ₪ ומארזים רבים נוספים.
כמו כן תוכלו לרכוש בחנות האון ליין לקראת החג יינות חדשים שהושקו לאחרונה כמו פטי ורדו 18 בסדרת דביר ושני יינות חדשים בסדרת אריאל לבן מרגש ואריאל אדום 2018, לצד אלו הושקו גם יינות בבצירים חדשים מסדרות היקב השונות תלפיות, דביר ואריאל וכמובן יין הדגל של היקב – יער הלבנון.
כשרות יינות יקב לה פורה בלאנש : רבנות הר חברון מהדרין, בדץ בית יוסף, בד״ץ אונגר (ארה״ב(/

לינק לאתר היקב: https://lfbwinery.com/



מודעות אחרונות בנושא: