לוח מודעות יינות חדשים פרסם מודעה חדשה

יקב הבוטיק "לה פורה בלאנש" מציג את המגוון הרחב של יינותיו לשווקים בישראל

מאת אורלי סגל יחסי ציבור | 08/03/2021

יקב לה פורה בלאנש הינו יקב בוטיק ישראלי הממוקם בישוב בשם מצדות יהודה אשר בצפון יער יתיר. מדובר ביקב צעיר יחסית שעובד כבר כמה שנים אולם שחרר יינות ראשונים לשווקים בישראל ובעולם לפני שנה.

היקב כמו גם כרמיו יושבים באזור ההיסטורי בו גודלו ענבים והופקו בהיסטוריה היהודית וביקב רואים בחיבור ההיסטורי, הרוחני כמו גם הטרואר חלק בלתי נפרד מה dna של היקב.

את היקב מובילים מנכ"ל היקב יעקב בריס והיינן ברונו דרמון.
האני מאמין של ברונו דרמון – היינות שאנו מיצרים מהכרמים של יקב לה פורה בלאנש יונק את טעמו הייחודי משורשיו הקדומים של היין הארץ ישראלי המקורי שהיה ידוע ברחבי העולם העתיק כמשובח שביינות.
אנו שואפים להנגיש את אמנות היין הישראלית השורשית במחירים שווים לכל נפש.

תלפיות לבן 2020
יינות מסדרת תלפיות מתאפיינים בקשר העמוק עם אדמת ארץ ישראל ובנגישותם לציבור רחב ביותר.
תלפיות לבן 2020 הינו יין ממסך המבוסס על ענבי רוסאן (88%) ושנין בלאן ((12%. ליין ארומות מינרליות של אבן-צור, דבש, בננה בשלה לצד תבלינים חמים. בלגימה מתגלים טעמים של אפרסק צהוב ואננס. הוא בעל חומציות מאוזנת, עם גוף בינוני.
65 ₪.

תלפיות רוזה 2020
יינות מסדרת תלפיות מתאפיינים בקשר העמוק עם אדמת ארץ ישראל ובנגישותם לציבור רחב ביותר.
תלפיות רוזה 2020 הופק מענבי מרלו (95%) שגדלו בכרם הר ברכה וענבי סירה (5%) מכרם תקוע.
הגוון החיוור והעדין הושג כתוצאה מטכניקת הפרדה מיידית של זגי הענבים מהתירוש (ללא השריה).
התסיסה הקרה שמרה על ארומות של תותי בר טריים וליצ’י לצד פריחה אביבית. בלגימה מורגש טעם של תיבול מתקתק ומפתיע המאוזן בחמיצות מרעננת.
65₪

תלפיות אדום 2018
יינות מסדרת תלפיות מתאפיינים בקשר העמוק עם אדמת ארץ ישראל ובנגישותם לציבור רחב ביותר.
יין צעיר ועסיסי המבוסס על ענבי קברנה סוביניון (47%), עם השלמה של שיראז, פטי-ורדו ומרלו בחלקים שוים.
היין התיישן כ-8 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי ואמריקני ולא עבר תהליכי סינון כלשהם. ליין בשומת פירות אדומים צעירים (פטל ושזיף אדום), שההתיישנות המתונה שלו בחבית הוסיפה לו מורכבות של שוקולד, עור חדש ויער אורנים. הוא בעל גוף בינוני וחומציות טובה, נגיש ומיועד לשתיה מיידית.
65 ₪.

אריאל לבן 2019
יין ממסך ייחודי המבוסס על ענבי ויוניה (80%) ושנין בלאן (20%). בעל ארומות פריחה אביבית, פרי טרופי, ומלון ירוק, לצד אגוזיות נעימה. בלגימה הוא מפגין גוף שמנוני ומפתיע, חומציות אלגנטית וסיומת מאוזנת.
85 ₪.

דביר פינו נואר 2018
יין ישראלי ייחודי המופק מ 100% פינו נואר מכרם יחידני ״שדה כלב״, השוכן ברום 900 מטר, בין ההר הגבוה ומדבר יהודה, שנבצר בבציר ידני. היין יושן כ-12 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי ולא עבר תהליכי סינון כלשהם.
בעל גוון עוצמתי, ניחוח טרי של יער אחרי הגשם, אוכמניות וקסיס. בטעימה מתווספים טעמי רימון ודובדבן לצד וניליות עמוקה. גוף בינוני-מלא וסיומת בינונית באורכה.
85 ₪.

דביר קש"מ 2018
יין ממסך שהופק משילוב ענבי קברנה סוביניון (45%) ושיראז (33%) מכרם יחידני ״שדה כלב״, השוכן בין ההר הגבוה (רום 900 מטר) ומדבר יהודה, והשלמה של מרלו (22%). היין התיישן 12 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי ואמריקני ולא עבר תהליכי סינון כלשהם. ליין צבע בורדו-אדום בוהק, ניחוחות גרגירי יער כהים (פטל שחור ודובדבן) ופלפל שחור. עם ההתפתחות בכוס מתווספים גם מאפייני טבק ועשן. הוא חלק ונהדר, ועל אף שהוא מוכן כבר כעת לשתיה הוא יתפתח היטב בשנים הקרובות.
100 ₪.

דביר קברנה סוביניון 2018
100% ענבי קברנה סוביניון מגפנים בוגרות שגדלו בכרם היחידני "שדה כלב", השוכן בין ההר הגבוה (רום 900 מטר) ומדבר יהודה, ויונק את טעמו המיוחד משורשיו של היין ארץ-ישראלי הקדום. היין התבגר כ-18 חודשים בחביות עץ צרפתי ואמריקני ובוקבק ללא סינון כלל. יין עשיר וקטיפתי שענביו נבצרו בבציר ידני וסלקטיבי. בעל ארומה נהדרת של דובדבנים ושלל גרגירי יער שחורים לצד טימין, מנטה ופולי קקאו משובח. מרוכז מאד ובעל סיומת מתמשכת. עוצמתי, מאוזן ואלגנטי.
120 ₪.

יער לבנון 2017
יין הדגל של היקב המופק מהנוזל הראשוני (ללא סחיטהfree-run ) של ענבי קברנה סוביניון (100%), שגדלו בכרם "שדה כלב" השוכן ברום 900 מטר, בין ההר הגבוה ומדבר יהודה, ונבצרו בבציר ידני וסלקטיבי.
היין התיישן 24 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי ואמריקני ולא עבר תהליכי סינון כלשהם.
יין הדגל של היקב מיטיב לבטא את הפילוסופיה הייננית ואת הטרואר המופלא של כרם "שדה כלב". צבעו בורדו כהה מאד וכמעט שחור. ארומה שופעת של גרגירי יער שחורים אינטנסיביים ושוקולד מריר בלגי, לצד פלפל ירוק טרי, רוזמרין, סיגליות ופריחת לוונדר. רכות מלטפת בכל לגימה שמגלה לאט רבדים נוספים החבוים ביין.
220 ₪.



מודעות אחרונות בנושא: