לוח מודעות יינות חדשים פרסם מודעה חדשה

"יקב היוצר" משיק לקראת חגי תשרי – בצירים חדשים – יינות בציר 2022

מאת אורי נחום, אורין תקשורת, דוברות ויחסי ציבור | 29/08/2023

תותים וסיגליות
תבלינים, תותים, סיגליות, פירות יער כחולים פטל אדום ועוד
"יקב היוצר" משיק לקראת חגי תשרי – בצירים חדשים – יינות בציר 2022

יקב היוצר הינו יקב ותיק מהגדולים בישראל שנוצר משיתוף פעולה בין משפחת שור, משפחת הייננים הוותיקה בארץ, המייצרת יין החל משנת 1847, לבין פיליפ ליכטנשטיין, יינן צרפתי בעל שם עולמי שעלה לישראל עם החלום לייצר כאן יין איכותי. טעמו הנגיש של היין ומגוון הזנים קולעים לטווח רחב של קהלים ואוהבי יין רבים משבחים אותו.
"בציר 2022 ביקב היוצר התאפיין ביבול מבורך אחרי חורף שהיה טוב לגפנים ואפשר התעוררות איכותית ואחידה של הענבים" מסביר פיליפ ליכטנשטיין, היינן של יקב היוצר. ההבשלה האחידה של הכרמים אפשרה לנו לבצור ולקבל יינות באיכות גבוהה יותר".
בימים אלה משיק היקב את יינות בציר 2022 וביניהם :
וירטואוזו קברנה סוביניון 2022 – יין אדום יבש
לדברי ליכטנשטיין היינן של יקב היוצר : מדובר ביין בצבע ארגמני עמוק , בעל ניחוח אופייני של פירות יער כחולים עם רמזים של וניל וטבק. הענבים מכרם במושב דישון (גליל עליון). "הענבים נבצרו בלילה בתחילת חודש ספטמבר, ולאחר השרייה קרה בת שבוע הותססו בטמפרטורה מבוקרת. היין נשאר עם הקליפות למשך כ 20 ימים, בסיום התסיסה והשפייה היין התיישן למשך 9 חודשים" אומר ליכטנשטיין. יוצע במחיר מומלץ לצרכן של כ 45 ₪.
וירטואוזו מרלו 2022 – יין אדום יבש
לדברי ליכטנשטיין היינן של יקב היוצר : מדובר ביין בעל צבע אדום בוהק, עם ניחוח של תותים ופטל אדום עם רמזים של תבלינים מתוקים ומוקה. הענבים מגיעים מכרם הנמצא בין רמות נפתלי לקיבוץ יפתח בגליל העליון. הענבים נבצרו בלילה בחודש אוגוסט, ולאחר השרייה קרה בת שבוע, הם הותססו בטמפרטורה מבוקרת, היין נשאר עם הקליפות למשך כ 20 יום, ובסיום התסיסה והשפייה היין התיישן למשך 9 חודשים" מוסיף ליכטנשטיין. יוצע במחיר מומלץ לצרכן של כ 45 שח.
וירטואוזו רונדו 2022 – יין אדום חצי יבש
לדברי ליכטנשטיין היינן של יקב היוצר : מדובר ביין בצבע ארגמן עז, בעל ריחות דובדבן, שזיף ושוקולד. היין נוצר משילוב ענבים משני כרמים, מרלו מדישון שבגליל העליון ומורבדר מכרם עין דור בעמק יזרעאל. כל כרם נבצר וטופל לחוד עד להבשלה מלאה, ולאחר ריסוק והפרדת השריגים הותסס היין בטמפ' מבוקרת. בנוסף, המורבדר התיישן בחביות עץ . היין יוצע במחיר מומלץ לצרכן של כ 45 ₪.
היינות נמכרים ברשתות השיווק המובילות, במבצעים מובילים לחג של יקב היוצר וביניהם :
בראשית + מוסקטו – 3 ב 100 שח, וירטואוזו 2 ב 80 שח, סדרת דאנזה תוצע 2 ב 110 שח.
היינות הינם בכשרות בד"צ העדה החרדית ובד"צ בית יוסף.
וכמה מילים על בציר 2023 :
"בציר 2023 המתקיים בימים אלה מתאפיין בהתעוררות נמוכה בכרמים רבים שלנו" אומר ליכטנשטיין " יחד עם גל החום האחרון אשר החריף מעט את המצב. לשמחתנו, השקייה מדוייקת לפי מצב הנוף בכרמים, משפרת את מצב הענבים ואנו מעריכים שהיינות מבציר זה יהיו מלאים בטעמי פרי עם נוכחות מלאה בפה ".

בנוסף, ניתן לרכוש בחנות און ליין של היקב ממגוון היינות והמארזים לקראת ערב חג, או כמתנה נהדרת למארחים. לדוגמא: מארז חגיגי ליריקה מסדרת הזנים הים תיכונית של היקב , מארז זוגי צבעוני וחגיגי עם יינות הסדרה ליריקה סירה וליריקה-GSM. יוצע במחיר ₪229.00 .
המארזים והיינות ישווקו בחנויות היין הנבחרות והן בבוטיק היין האינטרנטי של היקב. https://www.store.hayotzerwine.co.il/

צילומים: אייל קרן



מודעות אחרונות בנושא:

תגובה אחת

Vigor Vita CBD Review:

I was overjoyed to discover this website on Bing; it was just what I was looking for, and I have also bookmarked it to my favorites collection.