לוח מודעות כללי פרסם מודעה חדשה

יקב יתיר השיק את נחל יתיר 2016 ואת הר עמשא לבן 2017 בשוק האמריקאי

מאת רווית, שטרן אריאלי | 24/09/2019

יקב יתיר, מיקבי הבוטיק המובילים בישראל, מחזק את מגמת החדשנות על ידי נטיעת זנים חדשים, מעבר מחביות קטנות למכלי עץ ובטון, יצירת תערובות חדשות ומגדיל את פעילותו בארה"ב.

היקב השיק בארוע חגיגי שנערך בשבוע החולף בניו יורק, במעמד קונסול ישראל בניו יורק, דני דיין, את – נחל יתיר 2016 והר עמשא לבן 2017 ואת סיפור ההתחדשות ביקב- לקהל האמריקאי. במסגרת הארוע נערכה כיתת-אמן ייחודית שהועברה באמצעות וידיאו, על ידי יינן היקב, ערן גולדווסר לעיתונאים נבחרים מניו יורק והסביבה,מובילי דעת קהל, עיתונאים ובלוגרים מעולם היין האמריקאי, וכן סומליירים, בעלי חנויות מתמחות ורשתות. האירוע נערך במתחם אירוע WOI מטעם מכון היצוא שמטרתו הייתה לחשוף את היין הישראלי לקהל האמריקאי.

"זאת היתה חגיגת יין מרשימה במיוחד", אמרה אתי אדרי מנהלת היצוא של היקב. "מדובר אירוע חשוב מסוגו המהווה חשיפה חשובה לקהלים ויעדים נוספים בארה"ב ובעולם, שלומדים להכיר צד מעניין, מיוחד ושונה של ישראל".
במיוחד לקראת השנה העברית החדשה, יקב יתיר הציג את בציר 2016 של "נחל יתיר" ואת יתיר הר עמשא לבן 2017, המבטאים בצורה מושלמת את אופי האזור בו הוא שוכן. היינות החדשים מצטרפים לרשימה מעוטרת של יינות היקב האיכותי, הכוללת את יתיר הר עמשא אדום (הנמכר מבין יינות היקב), יתיר רוזה, יתיר פטי ורדו, ויין הדגל – יער יתיר.

" אנו משלבים ביתיר טכנולוגיות מתקמות לייצור יין בתוך חורש עבות משעה אדם, בלב המדבר, במטרה לייצר יינות משובחים ומעוטרי פרסים. דווקא אזור גיאוגרפי זה בישראל מספק סביבה מיטבית לייצור יין. מזג האוויר הים תיכוני תורם להבשלת הענבים וככל שהגפנים יתבגרו, היין יהפוך ליותר מודגש", מוסיף ערן גולדווסר, יינן היקב.

יינות יקב יתיר מאופיינים על ידי רעננות חדה ושילוב מוקפד של זנים. היקב הוקם לפני פחות מעשרים שנה אך נחשב לאחד הטובים בישראל. היקב מייצר כ-150,000 בקבוקים בשנה, תוך שימוש בטכנולוגיה מתקדמת. היינות עטורי הפרסים של יתיר זוכים בעקביות לשבחים מעל הבמה הבינלאומית כולל ציון של 90 נקודות ומעלה מטעם Wine Advocate במשך תשע העונות האחרונות.

" אנו גאים לשתול כרמים באדמות הרי יהודה, אשר ייצרו יין כבר בעת העתיקה, לפני 3000 שנה ולהפיק מהן היום, את היינות הטובים ביותר מאזור יתיר הייחודי, בהיקף של כ- 150,000 בקבוקים לשנה", מציין יעקב בן דור, מנכ"ל יקב יתיר.



מודעות אחרונות בנושא: