לוח מודעות יינות חדשים פרסם מודעה חדשה

'יקב סגל' משיק לרגל חג האוהבים – ט"ו באב, מרלו מרום גליל 2015

מאת מוראל דבש, רן רהב תקשורת ויחסי ציבור | 08/07/2018

'יקב סגל' משיק לרגל חג האוהבים – ט"ו באב
יין מרלו מסדרת מרום גליל, בציר 2015

החיבור המופלא בין אהבה ליין קיים מאז ומתמיד וזאת בזכות השילוב המושלם שבין הניחוחות הארומטיים, הצבע האדום בורדו המפתה לבין הפעולה הזוגית שבטקס השתייה.

לרגל חג האוהבים 'יקב סגל' משיק יין חדש בסדרת מרום גליל- מרלו, בציר 2015.
היין נוצר מענבי מרלו מובחרים שהגיעו לכדי איזון מושלם בתנאים יוצאי הדופן של כרם בן זמרה במרום הגליל העליון.

יינות סדרת מרום גליל הינם יינות זניים העשויים מענבי הכרמים הגליליים של היקב ומתיישנים עם עץ אלון. כיקב ישראלי, מקומי ושורשי יקב סגל עושה כבוד לטרואר ובעיקר לחומרי הגלם וסדרת מרום גליל של היקב, משלבת בין הקשר המיוחד והחלוצי של יקב סגל לבין עידן הנטיעות המודרני של היקב בגליל העליון.

על הבציר :
שנת הבציר 2015 הייתה שנה מעניינת ומאתגרת כאחד. החורף שקדם לבציר היה גשום במיוחד, עם כמה אירועי גשמים גדולים בחודשים נובמבר וינואר. האביב המשיך להיות מתון עם טמפרטורות ממוצעות לעונה, אך כלל אירוע חריג אחד של גשמים חזקים, טמפרטורות נמוכות ואף ברד בחודש אפריל. למזלנו הדבר לא פגע באיכות הענבים, אך בהחלט העלה את הדופק. חודש יוני היה קריר ונעים, ובכך הביא לבוחל אחיד ומתון בכרמים השונים של היקב ברחבי הארץ. תחילת חודש אוגוסט, גל חום כבד ושרב פקדו את אזורינו וגרמו להבשלה פחות אחידה ועליית pH. נתונים אלו דרשו הקפדה ייננית גבוהה בכל שלבי הבציר, ואנו שמחים שהיינות שיצאו עומדים בסטנדרטים הגבוהים שהצבנו.

רשמי טעימה :
ליין צבע אדום-רובי. באף, ארומות שזיפים ותפוחים אדומים מלווים במעטפת עץ אלון נעימה. בפה היין בעל גוף בינוני ובעל טעמי פירות אדומים ושחורים.

נתונים טכניים:
• בציר: 2015
• הרכב זנים: 100% מרלו
• אזור גידול: גליל עליון
• אלכוהול: 14%
• חומצה כללית: 6.09
• pH: 3.67

מחיר מומלץ לצרכן: 40 ₪

ניתן להשיג בחנויות היין ונקודות השיווק המתמחות ברחבי הארץ.

לפרטים נוספים אנא פנו למנהלת תיק יקב סגל, מוראל דבש.



מודעות אחרונות בנושא: