לוח מודעות יינות חדשים פרסם מודעה חדשה

יקב עמק האלה מציע יינות איכותיים לשולחן החג: סדרת "האלה"

מאת ענת דאוס, דניאלה רייבנבך תקשורת | 23/03/2020

יקב עמק האלה מציע יינות איכותיים לשולחן החג: סדרת "האלה"

הסדרה כוללת 2 יינות – בלנד אדום ובלנד לבן, אשר יוצרו מענבים הגדלים בכרמי היקב בשילוב הטרואר הייחודי של עמק האלה.

יקב עמק האלה, המשווק בלעדית ע"י החברה הסקוטית מבית ישרקו. מציע, לשולחן חג הפסח את סדרת היינות, "האלה" יינות בוטיק איכותיים במחיר לכל כיס.

הסדרה כוללת 2 יינות, בלנד אדום ובלנד לבן, אשר יוצרו מענבים הגדלים בכרמי היקב בשילוב הטרואר הייחודי של עמק האלה שבהרי יהודה. היינות בסדרה יתאימו לכל שעה של היום וישדרגו כל מאורע.
הסדרה נולדה על מנת לתת מענה עבור קהל אוהבי היין ההולך וגדל בישראל ליין נגיש, להנאה יום-יומית מבלי להתפשר על האיכות.

יקב עמק האלה הוקם בשנת 1998 ומייצר כ – 350 אלף בקבוקים בשנה. בבעלות היקב 700 דונמים של כרמים איכותיים בשלושה אזורי גידול שונים בהרי יהודה. היקב נחשב לאחד המתקדמים והאיכותיים ביותר בישראל, היקב מייצר יינות פרימיום איכותיים מתיישנים, מתוכם 75% לשוק המקומי ו25% ליצוא .

יין אדום מסדרת "האלה", הבלנד עשוי מ-49% מרלו, 29% קברנה פרנק, 12% סירה
ו 10% קברנה סוביניון וצבעו בורדו מבריק. היין מבטא את הטרואר הייחודי של איזור הרי יהודה. כל חלקה נבצרה בנפרד ויושנה בנפרד בחביות עץ אלון צרפתיות. בסיום תהליך ההתבגרות נקבע הממסך והיין בילה במיכל חודש נוסף לפני הבקבוק.

ליין ארומה מרוכזת ועוצמתית המציגה קשת רחבה של ניחוחות: שזיף שחור, דובדבנים, ליקריץ, עור, פירות מיובשים ותבלינים. חמיצות מאוזנת, טאנינים אלגנטיים שעוטפים את גוף היין. על החך מורגשת מורכבות ועושר שמגיעים משילוב הזנים יחד. סיומת ארוכה ומתמשכת יחד עם מעט מרירות שמאזנת את הגוף המלא. תקופת התיישנות בחבית: 12 חודשים.
אלכוהול: 15% מחיר מומלץ לצרכן:60 ₪

יין לבן מסדרת "האלה", הבלנד עשוי מ 45% שרדונה, 45% סוביניון בלאן ו-10% ויוניה. בלנד מושלם להפגת ימי האביב וקיץ החמים, המשלב את הפירותיות האופיינית לשרדונה (אשר חלקו התיישן בחביות), האופי הפריך והמחודד של הסובניון בלאן והפרחוניות של הויונייה . ליין צבע קש בהיר, אף פרחוני ומלא חיים, נוכחות של פירות לבנים והדרים. יין מאוזן, שופע פרי, המשלב חמיצות נדיבה וסיומת מרעננת.

אלכוהול: 12.5% מחיר מומלץ לצרכן:60 ₪

יינות יקב עמק האלה מופץ ומשווק בלעדית ע"י חברת הסקוטית מבית ישרקו
ניתן להשיג בסניפי טיב טעם, בחנויות המובחרות ובמסעדות

צילומים: אסף לוי



מודעות אחרונות בנושא: