לוח מודעות יינות חדשים פרסם מודעה חדשה

יקב עמק האלה משיק לקראת חגי תשרי יין רוזה – "נחל האלה".

מאת ענת דאוס, דניאלה רייבנבך תקשורת | 24/08/2020

יקב עמק האלה משיק לקראת חגי תשרי
יין רוזה – "נחל האלה".

יקב עמק האלה, משיק לקראת חגי תשרי, יין רוזה – "נחל האלה". היין יוצר מענבים הגדלים בכרמי היקב עם הטרואר הייחודי של עמק האלה שבהרי יהודה. ומתאים לשתייה בכל שעות היום וכמתנה לחג.

היין עשוי מ- 60% גראנש, 30% פינו נואר ו – 10% קריניאן. והוא יציר ביכורים מיוחד של ענבי הכרם שנבצרו לראשונה בבציר 2019. הענבים עבור יין זה גודלו במיוחד עבורו ונבצרו בבציר מוקדם. כל חלקה נבצרה במועד אופטימלי עבורה, תססה בנפרד, ורק בסוף התהליך עורבבו הזנים השונים אל הבלנד הסופי אשר מאופיין כיין פריך, רענן וקייצי.

היין בצבע ורוד אפרסק עם ארומה פרחונית וסוחפת של משמש, אפרסק ושסק. חך מפוקס, ומאוזן. שופע פרי ובעל חמיצות האוספת את היין ומלווה את כל הטעימה. סיומת ארוכה עם נגיעה של מרירות קלה וטעמי אשכולית אדומה. התירוש עבר תסיסה קרה וארוכה.

יקב עמק האלה הוקם בשנת 1998, בבעלות היקב 700 דונמים של כרמים איכותיים בשלושה אזורי גידול שונים בהרי יהודה. כל איזור גידול נמצא בגובה שונה, אקלים ייחודי אשר באים לידי ביטוי בטעמי היין. היקב נחשב לאחד המתקדמים והאיכותיים ביותר בישראל, ומייצר כ- 300 אלף בקבוקים בשנה. ליקב סדרות יין שונות וייחודיות, אשר נותנות מענה לכל אירוע וארוחה ביום. בין הסדרות ניתן למצוא גם יינות פרימיום איכותיים מתיישנים. 75% מתוצרת היקב מיועדים לשיווק בשוק המקומי ו25% ליצוא.

אלכוהול: 11.5% המחיר לצרכן: 85 ₪

יינות יקב עמק האלה מופץ ומשווק בלעדית ע"י החברה הסקוטית מבית ישרקו
ניתן להשיג בסניפי טיב טעם, בחנויות המובחרות



מודעות אחרונות בנושא: