לוח מודעות כללי פרסם מודעה חדשה

יקב רקנאטי מככב שוב בציונים גבוהים ליינותיו מטעם אחד ממבקרי היין החשובים בעולם

מאת רותם צדקה, אורנה בן חיים יחסי ציבור ותקשורת | 16/05/2020

יקב רקנאטי מככב שוב בציונים גבוהים ליינותיו מטעם אחד ממבקרי היין החשובים בעולם

4 מיינות היקב – ספיישל רזרב אדום, קריניאן פרא, מרסלאן וגרי דה מרסלאן
זכו לציון 90 ומעלה

"יינות ברמה גבוהה מאוד, הצלחה גדולה, הבחירה המושלמת לקיץ"
הם חלק מהסופרלטיבים להם זכו יינות היקב בטעימה

כבוד גדול ליקב רקנאטי! השבוע התפרסמו ציוני טעימת יינות ישראל של מארק סקוויארס עבור ה- Wine Advocate, המגזין של מבקר היין החשוב בעולם, רוברט פארקר. הציונים הגבוהים שניתנו ליינותיו מעוררים גאווה רבה ביקב רקנאטי. 4 יינות חדשים מבצירים 2017-2019, שחלקם עדיין לא יצאו לשוק, זכו לציונים גבוהים במיוחד.

ציוני רוברט פארקר ליינות יקב רקנאטי:

ספיישל רזרב אדום 2017 – ציון 92+ – יין הדגל של היקב, מייצג את הטוב שבזנים הקלאסיים ואת המיטב שבזנים הים תיכוניים, ומככב מידי שנה עם ציונים גבוהים במיוחד.
"This is lovely, with a sophisticated and refined feel..It adds gorgeous mid-palate finesse"

קריניאן פרא 2018 – ציון 92 – מסדרת הזנים הים תיכוניים של היקב, מקורו בכרם בעל בהרי יהודה, שורשי הקריניאן מתפתלים אל מעמקי הקרקע בחיפוש תמידי אחר מים אל אזורים מינרליים יותר המובילים ליציאת הארומה והצבע הייחודיים ליין זה.
"Tense and gripping, this has power and a backbone…… this seems like a big success"

מרסלאן 2018 – ציון 90 – אף הוא מהסדרה הים תיכונית. יין עוצמתי ומרשים, שעשוי מהכלאה בין הגרנאש הפראי והקברנה סוביניון האצילי והאלגנטי.
"… a fresh feel and a respectable finish…It's pretty delicious"

גרי דה מרסלאן (רוזה) 2019 – ציון 90 – רוזה בעל גוון בהיר ואופי שנע בין יינות הרוזה ליינות הלבנים, שופע ארומת פרחים, פרי הדר ופירות לבנים.
"It is lively, refreshing and likely to be a perfect choice in the summer…Fresh exuberance is what it is all about. Don't lose that"
לסיכום, אומר סקוואירס, מדובר ביינות באיכות גבוהה מאוד. "The overall quality level was high"

לני רקנאטי, יו"ר היקב: "שוב ושוב אנו זוכים לרגעים של גאווה ונחת, עם ההכרה הבינלאומית מידי שנה ליינות היקב והציונים הגבוהים להם הם זוכים. יקב רקנאטי ימשיך לחתור לאיכות ולמצוינות ולהציב את ישראל בשורה אחת עם יקבים מובילים מהעולם".

יניב ענבר, מנכ"ל היקב: "אנו זוכים לקטוף את פירות ההחלטה ליצור מהפיכה של זנים ים תיכוניים בארץ ולחתור כל העת ליצור יינות איכותיים בעלי אופי מקומי. ההכרה הבינלאומית על מאמצינו מחזקת את ההחלטה להמשיך בכיוון בו בחרנו ולהתמיד ליצור יינות באיכויות הגבוהות".

צילומים: גרי דה מרסלן – שלמה שוהם
מרסלן רזרב, קריניאן פרא, רזרב אדום – עמרי מירון



מודעות אחרונות בנושא: