לוח מודעות כללי פרסם מודעה חדשה

יריד יקבים ביתיים ה- 12 ביקב שורק "לחשוב מחוץ למיכל" 4-5/6/2021

מאת עומר הרפז, אורנה בן חיים יחסי ציבור ותקשורת | 27/05/2021

יריד יקבים ביתיים ה- 12 ביקב שורק
"לחשוב מחוץ למיכל"
4-5/6/2021

יריד יקבים ביתיים של יקב שורק, מתקיים זו השנה ה- 12.
זהו אחד מאירועי היין המסקרנים והמעניינים ביותר, "ששם על הבמה" את תעשיית היין הביתי . באירוע מציגים יקבים שאינם מוכרים לרבים, אם כי חובבי היין המושבעים יודעים שתעשייה זו ויקבים אלו הינם חלק בלתי נפרד מתעשיית היין בישראל.
מבין היקבים המשתתפים ביריד תמצאו: "רוגלית", "בקוש", "ויינר", "גסקון", "דני" "רוזה", "ארגוב", "נישקה", "צוובנר", "חיטים", "מואה" ועוד.

יקב שורק בית ספר לעשיית יין, מלווה את תעשיית היין הביתי בעשייה מבורכת וליוי מקצועי בכל ימות השנה. במסגרת היריד נקיים יום עיון מקדים בנושא "לחשוב מחוץ למייכל" – שיטות מסורתיות שחוזרות לתקופתנו בייננות המודרנית. שיטות עיבוד ענבים כמו גם תסיסות אקזוטיות כאמצעי ליצירת סגנון יין:
שימוש באשכולות שלמים*התססה על שדרות*מעיכת ענבים חלקית*עשיית יין כתום

היקבים המציגים ישמחו לספר את סיפורם האישי, למזוג לטעימה מיינותיהם המיוחדים שמיוצרים בסדרות קטנות ולזכות במשוב וחוות דעת של קהל חובבי יין ואנשי המקצוע הפוקדים את היריד. חלק מהיינות שמוצגים ביריד מיוצרים תוך יציאה מהמקובל בעולם היין, ומביעים חשיבה אחרת והעזה. את חלקם הגדול של היינות ניתן לרכוש ביריד.

לצד דוכני היקבים יפעלו דוכניי מזון : פיצות, גבינות, כריכים בשריים, שמן זית וליקרים.

זה לא עוד פסטיבל יין. זו שמחה!
זו מסורת המתקיימת בכל שנה, בצל עצי הפיקוס בחצר הפסטורלית של יקב שורק שבקיבוץ נחשון. שישי ושבת ה- 4-5.6.21 בשעות 10:00-15:00

מחיר כרטיס כניסה המקנה כוס יין במתנה וטעימה מיינות היריד – 65 ₪
ברכישת כרטיס זוגי – 110 ₪

לפרטים נוספים ורכישת כרטיסים בלינק – https://www.soreq.co.il/events
או ברכישה טלפונית: 08-9450844 /050-9450844

יקב שורק בית ספר לעשיית יין הוקם על ידי משפחת שחם בשנת 1994 והינו אחד מהיקבים המשפיעים על תרבות היין בארץ. למעלה מ- 150 יקבים בארץ הוקמו ע"י בוגריו. היקב שוכן בלב עמק שורק היורד מהרי ירושלים אל שפלת יהודה. בעבר היה אזור זה ארץ יין אדירה וכיום נמצא בעיצומה של מהפכה בה חוזרים ומגלים את איכותו וייחודו.

בביקור ביקב שורק תוכלו לא רק לטעום יינות ולאכול, אלא גם לגלות את העולם המופלא של עשיית יין ולהעמיק בו.

צילומים: ולדיסלב גרוניך



מודעות אחרונות בנושא: