לוח מודעות כללי פרסם מודעה חדשה

לא מוותרים על "טעם הגליל" – גם השנה!! יריד "טעם הגליל" יתקיים בשבועות – עם משלוחים לכל הארץ

מאת עומר הרפז, אורנה בן חיים יחסי ציבור ותקשורת | 04/05/2020

לא מוותרים על "טעם הגליל" – גם השנה!!
יריד "טעם הגליל" יתקיים בשבועות – עם משלוחים לכל הארץ

מארזים מיוחדים לשבועות עם גבינות ויין גליליים
קוסקוס בעבודת יד, עלי גפן דרוזים, קציצות ביתיות, בשרים מעושנים וממרחים טבעונים
מגוון מאפים, ערכות יצירה, תכשיטים, יצירות של אמנים מקומיים ואפילו גלידה!

הזמנות לכל הארץ יתקבלו עד תאריך 15 במאי, ויסופקו עד ערב חג השבועות
לכל משלוח יצורפו עציץ תבלין וחוברת מתכונים – מתנה

יריד טעם הגליל שמפיקה עמותת "זמן גליל מערבי" כבר הפך להיות אירוע מזוהה עם תקופת האביב וחג השבועות, ובמשך 7 השנים האחרונות משך אליו אלפי מבקרים מרחבי הארץ, שנהנו משלל דוכנים צבעוניים עם תוצרת מקומית, כוסות יין שנמזגו לכל אורך היריד, אוכל טרי של מיטב בשלני האזור, הפעלות לילדים, מוסיקה חיה ובעיקר מאווירה שמחה ומלאה בטעימות מן המיטב שיש לגליל להציע.

בעקבות נגיף הקורונה, היריד לא יוכל להתקיים השנה באותה המתכונת, אך עשרות היצרנים המשתתפים מדי שנה לא חשבו אפילו לרגע לוותר ויקיימו גם השנה את האירוע, עם אותם מוצרים איכותיים – וכנראה לראשונה בארץ – במשלוח עד הבית בכל חלקי הארץ! למהלך נרתמו שותפות דאלאס-גליל מערבי, הסוכנות היהודית שאימצה את הפרוייקט ומלווה אותו בשנים האחרונות, וארגון JNF ארה"ב שתומך בעמותה בכל הדרך.

מאות מוצרים של עשרות אמנים, בשלנים ויצרנים גליליים מחכים באתר של עמותת זמן גליל מערבי, ויארזו וישלחו עד בית המזמין לאחר ביצוע ההזמנה.
במיוחד לקראת שבועות, נוצרו 3 מארזים מיוחדים וחד פעמיים, הכוללים מגוון של יינות מארבעת יקבי הבוטיק החברים בעמותה (כישור, יפתחאל, שטרן ולטם), גבינות של מחלבת אלטו ושירת רועים ומאפים מיוחדים לחג, הכל תוצרת מקומית גלילית.

מלבד מארזים מוכנים, תהיה אפשרות גם להרכיב משלוחים בהזמנה אישית, מכל המוצרים הזמינים בחנות: יינות בוטיק, אלכוהול של מזקקת יוליוס ובירות של מבשלת מלכה, גבינות מעולות, מגוון מאפים מתוקים ומלוחים של מאפיית נועלות ותושה בייקרי, שוקולד בעבודת יד של odette, דבש של מכוורת אופיר, קוסמטיקה טבעית של איה נטורל ותמרהינדי, ערכות יצירה לכל המשפחה, אומנות שימושית, תכשיטים, ועוד המון מוצרים תוצרת החברים בעמותת זמן גליל מערבי.

במשלוחים לשבועות יהיה ניתן להזמין גם מוצרי מזון של הבשלנים המקומיים, כגון קוסקוס בעבודת יד, עלי גפן ממולאים דרוזיים, קציצות ביתיות, בשרים מעושנים, ממרחים טבעוניים, מרקים עשירים, ואפילו גלידות של גלידת בוזה!

לכל משלוח יצורף גם עציץ תבלין קטן מהגליל וחוברת מתכונים של חברי העמותה – מתנה.
מחיר המארזים מתחיל ב-135 ₪ כולל משלוח. משלוחים בהרכבה עצמית, מינימום של 120 ₪ לפני משלוח.
הזמנות יתקבלו עד לתאריך 15 במאי, ויגיעו לבית הלקוח בתאריכים 24-27 במאי (ערב חג השבועות)

להזמנות: https://shop.westgalil.org.il/
לעזרה ופרטים נוספים 04-6015533

צילומים: אנטולי מיכאלו



מודעות אחרונות בנושא: