לוח מודעות כללי פרסם מודעה חדשה

לחיי 140 שנות יין – רגע מרגש עם הנשיא הרצוג בביקורו ביקב כרמל בזכרון יעקב

מאת לירון סימצקין-אוחנה, שטרן אריאלי סער תקשורת | 10/08/2023

לחיי 140 שנות יין
רגע מרגש עם הנשיא הרצוג
נשיא המדינה יצחק הרצוג הגיע אמש (רביעי) לביקור ביקבי כרמל ביקב המרכזי בזכרון יעקב כחלק מחגיגות ה-140 שנה ליקב המסחרי הראשון.
הנשיא התרגש לקבל שיחזור מדויק של בקבוק יין ייחודי הנושא את שם ותמונת אביו, נשיא המדינה השישי חיים הרצוג, שהוענק להרצוג האב במהלך ביקורו ביקב בשנת -1988

35 שנים אחרי ביקורו החגיגי של נשיא המדינה השישי, חיים הרצוג ז"ל, ביקבי כרמל, הגיע אמש (רביעי) גם הנשיא הבן, יצחק הרצוג יחד עם רעייתו מיכל, לביקור חגיגי ביקב המרכזי של יקבי כרמל בזכרון יעקב. זאת, כחלק מחגיגות 140 שנים להקמת היקב הישראלי הראשון, שלא פספס אף לא שנת בציר אחת.

הנשיא ורעתו ערכו סיור רגלי ביקב, אשר החל בבורות קליטת הענבים, המלאים בימים אלו בתוצרת שנבצרת מדי ערב בכרמים. משם המשיכה הפמליה אל מרתפי יישון היין, שם טעמו יין הישר מן החבית. את הסיור סיימו במרכז המבקרים של היקב, בטעימת יינות בהדרכת היינן הראשי של יקבי כרמל, יפתח פרץ.
בסיום הטעימות העניק מנכ"ל יקבי כרמל, נדב ארנס-ארד תשורה מיוחדת ומרגשת לנשיא – רפליקה, שחזור מדויק של מתנה שהוענקה בשנת 1988 לאביו, נשיא המדינה השישי חיים הרצוג: בקבוק יין הנושא את שמו ותמונתו.

נשיא המדינה, יצחק הרצוג: "מרגש לעמוד כאן במפעל היסטורי בעל חשיבות עצומה בפיתוח הארץ. היין אלמנט חשוב ביהדות, מלווה אותנו באירועים שמחים במהלך חיינו, מברית, דרך חתונה ועד הקידוש בכל שישי וזו זכות לבקר ביין במפעל הציוני הראשון בענף היין ואחד הגדולים בישראל".

מנכ"ל יקבי כרמל, נדב ארנס-ארד: "זוהי זכות גדולה עבורנו לארח את נשיא מדינת ישראל ביקבי כרמל לציון 140 שנות פעילות. אנחנו מרגישים חלק משמעותי מההיסטוריה של מדינת ישראל ואנחנו נרגשים לארח נשיא שהוא ומשפחתו הם גם חלק משורשיה של מדינת ישראל"."זוהי זכות גדולה עבורנו לארח את נשיא מדינת ישראל ביקבי כרמל לציון 140 שנות פעילות. אנחנו מרגישים חלק משמעותי מההיסטוריה של מדינת ישראל ואנחנו נרגשים לארח נשיא שהוא ומשפחתו הם גם חלק משורשיה של מדינת ישראל".

צילומים: שוקה כהן



מודעות אחרונות בנושא: