לוח מודעות יינות חדשים פרסם מודעה חדשה

לקראת חגי תשרי, יקבי כרמל מציגים יינות "לא יקרים" אשר שווים תשומת לב

מאת רן בירון | 22/08/2018

תחת הכותרת "שפע של רגעי שמחה", מציגים יקבי כרמל, לקראת חגי תשרי, את הסדרות המוכרות לכולנו כבר שנים רבות, "סלקטד" ו "פרייביט קולקשן". אין זה מקרי, שדווקא סדרות אלו, ה"לא יקרות" מוצגות לקראת החגים ולאו דוקא סדרות היוקרה של היקב.

את המונח "סדרות לא יקרות" טבע היינן יפתח פרץ, עוד בתפקידו הקודם ביקב בנימינה והתנגד נמרצות למונח "סדרות זולות". לאורך כל שנות היכרותי עם יפתח, אני שומע אותו חוזר ומסביר כי ייצור כמויות גדולות של יינות "לא יקרים" נטולי פגמים, נעימים לחך, אשר מתאימים לליווי ארוחות, ושמחיריהם נעים בתחום ה 25 עד 45 ש"ח לבקבוק, הרבה יותר קשה, מורכב ומאתגר, מאשר ייצור סדרות קטנות של יינות עילית יקרים.

כל מי שמקורב לענף היין, מבין היטב עד כמה נכונים דבריו של יפתח פרץ. סדרות אלו, הן המסה העיקרית של היקבים הגדולים. אלו היינות שנמכרים במיליוני בקבוקים בשנה, במיוחד לפני חג הפסח ולקראת חגי תשרי.

אני חייב לציין לציין לזכותם של יקבי כרמל, כי בתחרויות Best Value, אשר נערכות אחת לשנה ע"י האתר "סומלייה" ומבוססות על טעימה עיוורת לחלוטין, של צוות אשר כולל ייננים, אוצרי יין, סוחרי יין, ועיתונאי יין, "נאלצת…" מירה איתן, מנהלת התקשורת והעיתונאות של יקבי כרמל ויתיר, לעשות את דרכה לבמה פעמים רבות במהלך הקראת שמות הזוכים וחלוקת התעודות, כאשר יינות SelecteD ו-Private Collection מככבים בשורת המנצחים.

במפגש שנערך לאחרונה ביקב, בזכרון יעקב, הסביר רן אסא, מנהל השיווק, כי "המגמה הבולטת בענף היין בשנים האחרונות הינה מעבר לצריכת יינות איכותיים במחירים נגישים. למעשה למעלה מ- 90% ממכירות היין בישראל הינם במחירים של עד 40 ₪ לבקבוק ובחנויות המתמחות עד 50 ₪ לבקבוק". עוד הוסיף אסא ואמר: "לקראת חגי תשרי יצאנו במהדורות חגיגיות של יינות איכותיים במחירים שווים לכל כיס לשולחן החג בסדרות המובילות שלנו SelecteD ו-Private Collection".

לא אלאה את הקוראים ברשימה המפורטת של כל היינות. הרשימה ארוכה והתמונות מראות הכל. במהלך ארועי טעימות של סדרות אלו, לאורך שנים רבות ובטעימה האחרונה ביקב, נוכחתי כי יינות אלו, אשר פונים לציבור הרחב, אכן מעניקים תמורה הולמת ואף למעלה מזה למחירם. נכון, חובבי יין רבים משקיעים מידי פעם גם ביינות ייחודיים יקרים, הן מקומיים והן מיובאים, אבל מי שלוגם יין כל יום בהחלט ימצא סיפוק רב ועונג רב בשתי הסדרות האלה. גם אני. ניסיון אישי.

ו… מעבר להבעת דעתי האישית, להלן דברי היקב (ציטוט מלא) על היינות:

Private Collection
סדרת יינות עטורת שבחים בשל איכות היינות הגבוהה והתמורה למחיר שהיא מעניקה. הסדרה זוכת 3 מדליות זהב בתחרות Best Value 2018. כמו כן, היא הסדרה המובילה בקטגוריית המחיר שלה. היינות האדומים של סדרת Private Collection בעלי אופי מורכב, בוגר, ארומטי ומחוספס ונוכחות בולטת, היינות הלבנים בעלי חומציות גבוהה ותומכת, רעננים ומתאימים לשילוב עם ארוחות קלות או מנות פתיחה. לרגל חגי תשרי יקבי כרמל משיקים מארז במהדורה מוגבלת של שלישיית יינות מוקטנים בגודל של 375 מ"ל, קברנה סוביניון, שיראז ומרלו, על מנת שכולם יוכלו ליהנות ולטעום בשולחן החג את הטעמים המגוונים והמנצחים של סדרת היינות המובילה במחיר שווה לכל כיס. מחיר המארז 55 ₪. ניתן להשיג בחנויות היין המתמחות.

SelecteD
ביססה את מעמדה לאורך השנים כסדרת יינות מובילה בישראל, המעניקה תמורה גבוהה למחירי היין הנוחים. בסדרה מגוון יינות וזנים: אדומים, לבנים, סמוקים ומוסקטו. יינות נגישים וארומטיים בעלי אופי צעיר, פירותיי ורענן. המגוון ואופיים הנגיש של יינות סדרת SelecteD המותאמים לחיך הישראלי מאפשרים לכל אחד ליהנות מכוס יין במגוון הזדמנויות צריכה אישית, ארוחה משפחתית ובכל אירוע ואירוח. יינות הסדרה הם יינות עסיסיים, שכיף לשתות אותם, "יינות לשתות ולא יינות לטעום".
לרגל חגי תשרי משיקים יקבי כרמל מהדורה מוגבלת של Selected בעיצוב וינטג' כהצדעה לסדרה המובילה והכי ישראלית שמלווה משפחות רבות מזה שנים רבות בחגים ובאינספור רגעים מרגשים ושמחים. המהדורה הכוללת את היינות הנבחרים בסדרה: סלקטד קברנה סוביניון 2017 וסלקטד אמרלד ריזלינג 2017.
מחיר לבקבוק 24.90 ₪. ניתן להשיג ברשת שופרסל עד גמר המלאי

צילומים: איל קרן



מודעות אחרונות בנושא: